Jump to content

Har spelat hela lunchen...


xekenx
 Share

Recommended Posts

Fy fan vilket spel... shit.. hahah finner inga ord, grafiken är bättre fetare bilar, mmm och motorcyklar och skoter.. damn cad coolt... vilka smällar jag har gjort.... och hopp ska vi inte snacka om...

Testade att hugga ner en med köttyxa :unsure: trevligt trevligt....

lira så fort ni bara kan hehehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

AHHRRGG!!!!........Sådana lycko-ostar....(e avundsjuk!!).....äsh....skit samma....ska ändå få det om två timmar..... :unsure:-_- Bara längtar...... :o:P ahh.....shiitt.....det har bara gått 3 min jag kom hem......ÄNTLIGEN FRÅN BOJORNA!!....(menar skolan då :P:P )......E spelet fett då??

Skoja inte, det är asgrymt.. haha kunde knappt slita mig..

kom ut på stranden och hittade en beach byggy jävla vad ja körde ;)

Lekte med en HD ocå.. mm och massa annat skoj hehehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

moppen är ascool, är en scooter du vet.. haha

prova backa med en spådan eller motorcykel...

snyggt som fan,, mm man kan stegra dem och ställa sig upp på hojjen när man kör och ska hoppa...

en annan cool sak är att du kan komma ASFORT och sen bara hoppa av hojjen och den fortsätter som fan...

snutarna är sjuka hahaha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelat i några timmar nu.. Det är så skönt!!

Trodde inte att det skulle vara så mycket roligare än GTA3 men det är en sådan underbar skillnad.

Man sätter sig på Scootern (underbar körkänsla) och bara drar runt i stan, eller så snappar man någon snabb bil och drar runt på stranden. Man vill bara köra, köra, köra.

Förvisso är det kul att mejja ner ett tjugotal poliser med motorsåg, pistol, hagelbössa och uzi. Aaah! Det är så bra!

Ni som envist sitter vid eran PC och spelar trean... Hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahhh....AS-coolt!!......JAG BARA LÄNGTAR.....VAH?? tiden e bara tio över 2..,...NAHH!!!!...KAn man hoppa ut ur bilen när den e i farten.........om man kan det så ska man sikta på människor!!.....E snutarna bra?

ja du kan hoppa ur bilarna i farten hehe men du ksdar dig lite då ,) jag hoppade av en motorcykel på toppen av ett hopp ,) hehehe slog mig en del haha :unsure:

snutarna är aggresiva och beväpnade med batonger å pistoler.. hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aahhhh.....låter bra......ringde till el-giganten precis......dom sa att det INTE va release datum förren på måndag.....*snyft*.....vet någon vart jag annars kan få tag på det....??......bor nere i malmö.....

va men de måste ha fått fel för sig, release datum är idag... mm

men malmö bord einte vara så svårt att få tag i stor stad, kolla med alla leksaksaffärer och elaffärer...

mm alltså testa sen spelet och säg vad du tycker ,) *ler*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok....tack så MYCKE!!!!!......du e shjusst eller hur de stavas.....:unsure:......Har du klarat spelet än??? -_-:o:P

klarat det än??

är du galen?? njaja jag har gjort typ 3-4 uppdrag men leker mest nu för det är roligast och testa lite

och vill lära mig kartan lite :P

hittat nått ställe då? att köpa på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...