Jump to content

Grand Theft Auto Sweden


GtA FrEaK
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

klaga inte på mina pengar B) det är ju ett spel, allt behöver inte efterlikna verkligheten till punkt o pricka.. men men, ska se om jag orkar göra en med tjugor...

edit: det orkade jag ^_^ funderar på att ändra pengarna på hotelrummet från 100-lappar till 500-lappar oxå..

edit 2: när jag försökte scanna in en 500-lapp sa photoshop att det inte stödjer the unauthorized processing of banknote images :D hehe.. så det gick inte att scanna in :'( rädda för falska sedlar är dom tydligen..

post-11-1093026182_thumb.jpg

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

klaga inte på mina pengar ;) det är ju ett spel, allt behöver inte efterlikna verkligheten till punkt o pricka.. men men, ska se om jag orkar göra en med tjugor...

edit: det orkade jag ^_^ funderar på att ändra pengarna på hotelrummet från 100-lappar till 500-lappar oxå..

edit 2: när jag försökte scanna in en 500-lapp sa photoshop att det inte stödjer the unauthorized processing of banknote images :D hehe.. så det gick inte att scanna in :'( rädda för falska sedlar är dom tydligen..

lär ju finnas någon bild på google.com med en bild på en 500-lapp ska du se B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...