darkjak Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Glöm inte volvo och saab bilar Kanske sätta dit en Gripen nånstans AK-5:a istället för det där automatgeväret soldaterna har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 varför inte göra om "Love Fist" till t.ex Ultima Thule ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Ultima Thule??? Vad är det??? Finns ju skitmånga band i Sverige??? Kanske man bara ska översätta deras namn rakt av: kärleksnäve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AirBlaze Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Tjena Jag skulle kunna göra någonting... Vad vill ni att jag ska göra??? ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Tjena Jag skulle kunna göra någonting... Vad vill ni att jag ska göra??? ha det Bara du kan något inom modding så ska det nog inte va några problem.. Desstu mer desstu bättre enligt mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Ultima Thule??? Vad är det??? Finns ju skitmånga band i Sverige??? Kanske man bara ska översätta deras namn rakt av: kärleksnäve Jag tror det skulle bli bättre med kärleksslag jag vet att det inte blir så men jag tror det skulle bli bättre liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 (redigerad) vet nån något svenskt café som finns i flera städer i sverige? Redigerad 16 maj, 2004 av dempaboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 hmm nja men pressbyrån, järnvägscafeét?, cafe sultanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 svenska pengar http://www.gtamods.com/index.php?ModID=232&Act=View Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 ja e gärna me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Ok, Jag kan vara med men vad ska jag göra? jag kan skins och texture saker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Hur långt har ni kommit egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 tja jag undrar också hur långt ni kommit..? Jag är gärna med och gör skins om jag får.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Vet inte dom verkar ha somnat, finns ju inte ens en request lista på vad som behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 har vi ens börjat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 tror inte det om nån har lust att sätta upp en lista på vad som behövs så kan vi börja (själv hinner jag inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Pååååålsson Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Cafe: 7eleven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Jag kan vara med och göra en ICA butik. Men jag åker bort 1 vecka imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 17 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 okej de som vill vara med lyssna vi ska först göra projektet klart och sen sätter vi in det på min sida och sen på gtamods Request:Svenska bilar en cykel sen så byter vi texturer på tool och weapon affärerna och vi behöver byta pizza affärerna och alla som vill vara med så måste ni ha msn för att skicka sakerna till mig vi ska inte lägga upp de på sidor min msn är gtafreakrrnu@hotmail.com LunCh har du blockat mig på msn om så adda mig igen och adda sen min andra msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 okej.. varför inte göra the airport till arlanda eller nån annan flygplats? men på tisdag börjar jag.. kan du inte dela ut uppgifterna? annars måste alla bråka om jobben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts