Jump to content

Tillbaka kommande karaktärer i SA.


 Share

Recommended Posts

jag tror R* vill göra GTA:SA som ett ihopplock av GTA3, GTA:VC, och lite nya gubbar i GTA:SA, men ändå så tror jag att de mest betydande karaktärerna från GTA3 och GTA:VC kommer att dyka upp på nåt sätt i GTA:SA. Som enligt regel i GTA serien börjar man som en "nobody". Men ju högre upp man jobbar sig kommer man träffa på personer som Phil, Tommy Vercetti, 8-ball, GTA3-killen, Salvatore`s son som är ute efter hämnd för att GTA3-killen dödade hans far( ett möjligt uppdrag i spelet att mörda GTA3-killen? ), även gamla maffia-"kompisar" från Sonny som är ute efter Tommy, kanske Mercedes, Colonel Cortez, tror även på att cubanerna och haitierna från GTA:VC, och Triader och Maffia, från GTA3. Även telefon-karaktärer kanske dyker upp. De i GTA3 man snackade med i telefon, (El Burro osv) och även killen som kände "Leo Teal" kommer att hänga kvar.

Det kanske inte kommer vara möjligt om spelet utspelar sig på 70-talet, men det kanske det inte gör heller. "Arman" på detta forum är den så kallade entusiasten som bara hoppas som tusen på 70-tal i nästa GTA-lir, har även sagt att GTA3 utspelas runt 2000, men som sagt vet väl ingen precis(förutom R*).

Om vi tänker lite...GTA3 = 2000-talet GTA:VC = 80-talet GTA:SA = 90-talet/70-talet, men enligt med är det mest troliga att R* väljer 90-talet om de inte vill börja på åt maffia-hållet.

Iaf det är vad jag tror...Om du tror det kommer tillbaka gamla karaktärer från tidigare spel, vilka tror du det blir? Och vilket årtal kommer GTA:SA att utspela sig på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

man dödar ju Sonny och han som kände Leo Teal var väl han som man fick uppdrag av vid Haiterna, minns inte vad han hette, Umberto eller nåt..

Han som kände Leo Teal är väl Mr.Black eller vad de kallar honom, du vet "Get to the payfone.." och "..is taped under the phone"-snubben..

Fast jag tror Umberto kände Mr.Teal också, han ringde väl till mobilen..?

Men om det utspelar sig före VC så lever väl Leo Teal isåfall, men jag tvivlar på att han är med i SA..

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...