Jump to content

Dark Angel 3


darkjak
 Share

Recommended Posts

Serien slutade ju med fullt krig mellan människorna och supersoldaterna och att millitärer skulle storma Max och de andras tillhåll med stridsvagnar samtidigt som den där sjuka kulten planerar att utrota människorna. Typ.

Klart man vill ha en säsong 3. Kommer inte hända men man kan hoppas på en film som avslutning iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Joshua och Mole försökte föra ett par transgena till Terminal city med bil, men dom körde på en annan bil, och fick gömma sig från polisen i Jam Pony. Polisen får se dom, och de tar gisslan. White skickar in en av The Familiars specialstyrkor för att döda alla och sen påstå att de transgena var mördarna.

Sen flyr alla och gömmer sig i Terminal City, som sen blir omringat av NSA, Nationalgardet och armén.

SLUT!

Röstade du?

Japp, jag har röstat.

Lite av det du skrev kändes bekant, borde kolla på Dark Angel igen.

Tror inte jag har sett alla avsnitt i andra säsongen, men första säsongen följde jag på TV. Det var ju länge sen nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Serien slutade ju med fullt krig mellan människorna och supersoldaterna och att millitärer skulle storma Max och de andras tillhåll med stridsvagnar samtidigt som den där sjuka kulten planerar att utrota människorna. Typ.

Klart man vill ha en säsong 3. Kommer inte hända men man kan hoppas på en film som avslutning iallafall.

Var du överhuvudtaget inne på sidan?

Det är en OFFICIELL poll på Fox's egna hemsida. Dom satte ju upp pollen av en orsak!

Vota, så kanske vi vinner!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Serien slutade ju med fullt krig mellan människorna och supersoldaterna och att millitärer skulle storma Max och de andras tillhåll med stridsvagnar samtidigt som den där sjuka kulten planerar att utrota människorna. Typ.

Klart man vill ha en säsong 3. Kommer inte hända men man kan hoppas på en film som avslutning iallafall.

Var du överhuvudtaget inne på sidan?

Det är en OFFICIELL poll på Fox's egna hemsida. Dom satte ju upp pollen av en orsak!

Vota, så kanske vi vinner!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, man måste vara medlem så nej, det har jag inte. Och det är inte en poll om de ska ta tillbaka serien utan vilken av de serier som man vill ha tillbaka.

FFS!

Det är ju bara att fylla i användarnamn, epost och önskat lösenord.

MAN MÅSTE INTE ENS INVÄNTA BEKRÄFTELSEMAIL.

Det tog mig 30 sekunder att fylla i allt (ja, jag tog tiden)!

Vinner DA så kan programmet komma tillbaka för fasen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat är chansen minimal. Dessutom har det gått några år, skådespelarna har annat för sig och att få tillbaka dem hade nog varit svårt.

Dessutom kommer Tru Calling får de flesta rösterna.

Plus att det redan är klart att Futurama kommer bli återuppväckt.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, filmerna (Eller iallafall 1) är helt 100% klart att det blir, serien är i förhandlingar. När The Simpsons läggs ner efter säsong 19 (Och The Simpsons filmen som kommer på Bio nästa år) så ska de börja fortsätta på Futurama istället.

Sweet, sweet, sweet. På imdbs forum stod det att det skulle komma fyra filmer, fast det kan ju vara vem som helst som har skrivit det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dessutom kommer Tru Calling får de flesta rösterna.

En hängiven skara fans håller koll på statistiken.

Från början hade DA 7%, och Buffy ca 25. Idag berättade en som hade varit inne och kollat att DA hade 22% och Buffy 24.

Tru Calling har fallit från 48% till strax över 30...

DA kan gå om alla innan veckans slut!

*Edit*

Vi har gått om Buffy och Angel!!!

KEEP ON VOTING!

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...