Jump to content

Dark Angel 3


darkjak
 Share

Recommended Posts

Tycker att nedläggningen av Dark Angel ur min synvinkel är ganska ironisk. Man kan egenteligen säga att det var skaparen av mina två favoritserier(Angel, Buffy)Joss Whedons fel att FOX(Tror ja?)lade ner serien. Eftersom hans serie Firefly snodde Dark Angels sändningstid(Tror FOX tackade nej till Dark Angel för att dom fick en ny serie av Joss). Hehe...det allra komiskaste i hela röran är att Firefly las ner efter 12 avsnitt! (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Vill ingen rädda en av de senaste årens bästa serie???

Dom som tycker att den är bra kanske...men hur många serier finns det som blir pickade 2 år efter nedläggningen?(Okej förutom Family Guy som sålde oerhört bra på DVD, så FOX bestämde sig för att producera nya avsnitt).

Det ödet tror jag inte väntar Dark Angel...jag menar, tittarsiffrorna var väl inte allt för höga mot slutet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att Dark Angel säljer bra i DVD.

Dessutom var det meningen att Sopranos skulle läggas ner, men ett år efter att det som redan under inspelningarna sades vara sista säsången hade sänts kom man och sa att man skriver manus för en säsång till.

Det finns många svenskar som gillar serien, och är skitsura på TV4 för att dom väntade så länge med att visa säsång 2, och att de dessutom visar det så sent att målgruppen (barn, ungdommar och vuxna som har ett arbete) inte kan se den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att Dark Angel säljer bra i DVD.

Dessutom var det meningen att Sopranos skulle läggas ner, men ett år efter att det som redan under inspelningarna sades vara sista säsången hade sänts kom man och sa att man skriver manus för en säsång till.

Det finns många svenskar som gillar serien, och är skitsura på TV4 för att dom väntade så länge med att visa säsång 2, och att de dessutom visar det så sent att målgruppen (barn, ungdommar och vuxna som har ett arbete) inte kan se den.

Känner igen det problemet...var väl några tusen buffy fans som mejlade hatbrev till TO på tv4 för att dom visade Buffy så sent...Skönt att femman har köpt serien. Jag är ytterst tveksam till försäljningen av Dark Angel dvd:s...får kolla upp det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • 1 year later...

Sorry att jag tar upp en gammal topic, men folk blir så kinkiga när man startar ny...

Jag vill helt enkellt informera er om att det finns en person som (påstår sig) göra manus till en eventuell Dark Angel-film, som han personligen ska gå till Fox med, efter att han fått det godkänt av James Cameron... För mycket för att gå in på i detalj, kolla länken istället...

Darkangelfan

Detta kan vara lyckans dag för oss som suktat efter en fortsättning...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fniss If noone pulls this stunt off by the time I've finished programmin school, then I'll do it. A virus is cheap to do! C'mon, don't anyone know how?

Just hack in on the networcs main computer, and then make them send the broadcast themselves!

Someone said he knew a hacker, then u can ask him to do it. WE WANT A VIRUS, WE NEED A VIRUS, A VIRUS OF PEACE THAT WILL TURN IN TO A BROADCAST OF REBIRTH!

Säsong 3 skulle va skitbra, men jag tror inte det kommer hända <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Nice. Hur slutade andra säsongen? Minns ingenting, vet inte äns om jag såg slutet.

Joshua och Mole försökte föra ett par transgena till Terminal city med bil, men dom körde på en annan bil, och fick gömma sig från polisen i Jam Pony. Polisen får se dom, och de tar gisslan. White skickar in en av The Familiars specialstyrkor för att döda alla och sen påstå att de transgena var mördarna.

Sen flyr alla och gömmer sig i Terminal City, som sen blir omringat av NSA, Nationalgardet och armén.

SLUT!

Röstade du?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...