Jump to content

Nu när gta vc kommer blir ju gta 3 dåligt!


_jon_Gotti_
 Share

Recommended Posts

Det finns mp i GTA1 men det är svårt att få det att fungera, om du har GTA1 kanske vi kan testa multiplayer nån gång?

Arvid! Spela sominif*nheller inte med Arman... Han har verkligen en seg data.. Han går in i väggen hela tiden... För.. Jag kan väl inte va seg? Ny data å allt! 3D-kort, 2 GHZ asså 2000 MHZ...?

----- ÄDIT BY GTaJäGaReN -----

SKa vi prova å spela en gång?

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm om jag säger så här ni kan lyssna på eran neger rap musik där dom sjunger om att skjuta snuten och knarka!

då lyssnar jag på min normala svenska musik där dom inte uppmanar publiken att storma slottet!

Ultima thule normala?? Jag har ett band inspelat från kanal 1 när UT spelar och 100 ungdomar står å heilar... fy fan va sjukt

Hejja Doktor Kosmos!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är ju för att personer som du finns som Sverige håller på att gå under... Rasister är orsaken till alla integrations problem i Sverige!!

äe dett någon J*vla politisk cirkus eller??? alla får väll tycka som dom vill och var och en har sin åsikt! :D alla här gillar väll inte choklad???

ok, rasism är inte bra.... men man har rätt till sin åsikt även om den nte' e' bra... man behöver ju inte föra den vidare...

ok... ultima blablabla nånting är skit nöjda? men han har sin åsikt o ja har min, OK?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

äe dett någon J*vla politisk cirkus eller??? alla får väll tycka som dom vill och var och en har sin åsikt! :P alla här gillar väll inte choklad???

ok, rasism är inte bra.... men man har rätt till sin åsikt även om den nte' e' bra... man behöver ju inte föra den vidare...

ok... ultima blablabla nånting är skit nöjda? men han har sin åsikt o ja har min, OK???

men va fan e du rasse också eller??

du tar ju ett rasse exempel: "alla här gillar väll inte choklad???"'

kunde du inte ha valt ett lämpligare exempel??

;);)-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...