Jump to content

Nyhets scribent sökes.


kalf
 Share

Recommended Posts

Mmm, jag vill gärna ställa upp men tyvärr har vi vårt projekt (hijackgames). "You have to stay with your outpost" Iallafall så anser jag att hultenius är en egoistisk han skriver ju alla nyheter själv. Vad fan gör ni andra killar sitter och spanar på detta forum eller? Varför inte fixa länk sidan?

haha, men lol, ska vi haxxa hans ftp och göra färdigt länksidan åt honom? vill hultenius ha hjälp av oss så tror jag säkert han vågar fråga om det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ok, Peskele, hört talats om dyslexi (stavning)? Det är en "sjukdom" (om man kan kalla det så) som ger personen svårt att läsa och stava !

Och till alla andra, håll er till ämnet ! Kalf frågade efter nyhetsscribenter och inte personer som skulle hacka på personer som har det svårt att stava...

Själv kan jag inget om html så jag kan inte hjälpa till.

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, Peskele, hört talats om dyslexi (stavning)? Det är en "sjukdom" (om man kan kalla det så) som ger personen svårt att läsa och stava !

Och till alla andra, håll er till ämnet ! Kalf frågade efter nyhetsscribenter och inte personer som skulle hacka på personer som har det svårt att stava...

Själv kan jag inget om html så jag kan inte hjälpa till.

du behöver inte hacka på mig . Har hört det nu . Damn alla kan väl göra misstag , du behöver inte överdrivet hacka på mig för det <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...