Jump to content

Skottsäker cheeta (BP/EP/FP)


fulodum
 Share

Recommended Posts

ja  det går men om den är Bp tåll den kulor hur många som helst och om den också är Ep kan man skjuta den med bazooka och om den är Dp då kan man kcoka hur mycket som helst den börja aldrig brinna och om den är Fp då kan den vältas utan att börja brinna men Chetaahn är Bp Fp och Ep

den är

skottsäker

explosiv säker

och

eld säker

men finns bara en

bil som är Bp Ep Fp och även Dp allstå allt bilen är med andra ord odödlig coolt va   :blues:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag också en... efter ett jääääääävla kämp! Det började med att jag efter att ha kört hela turismo och vunnit fick syn på att det låg en cheeta uppochner precis framför snoken på mig. Hade väl vält i första kurvan? Naturligtvis börjar jag puffa på den, trots att jag tänkt skita i det för det verkar så jobbigt och trist. Nåväl, puffa gör jag, ända hem. Blir lite osäker... var det här man bara skulle köra in halva och låta garagedörren gå ner? Hmm... jag testar. Varpå dörren går ner och bilen BARA FÖRSVINNER!!! :devil:  :P  :P Eftersom jag lagt ner så mycket jobb på att få hem den så måste jag naturligtvis ha den så uppdraget fick köras om och om igen tills nästa rackare välte. Det tog typ tjugo gånger... Den välte i den första kurvan och jag börjar genast att puffa. Dumt gjort... Efter ett par puffar så FÖRSVINNER DEN OCKSÅ :suspect::oops::suspect:  Man måste visst vänta till loppet är slut innan man kan börja puffa... När jag återigen fått en buse att välta så fick jag äntligen hem skiten. Som en lien parentes kan nämnas att hur mycket BP/EP/FP den än är så kan den fortfarande börja brinna om krockar för mycket, se upp med det! (Ska det verkligen vara så? Vad innebär i så fall FP??)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har redan gjort turismouppdraget åt el burro och en massa därefter men undrar om det finns nån chans att man kan få tag på nån skottsäker cheeta (BP/EP/FP) ändå?

Det är bara att göra Turismouppdraget igen. Om du har klarat alla El Burros uppdrag (det sista är där du plockar upp tidningar) så kan du åka och svara i telefonen igen, och då startar Turismon. :blues:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså, Cheetah´n från turismolopper....det sket jag i. Jag hade så jäkla bråttom att göra alla missions för att komma över på 2a ön. Det ångrar jag BITTERT nu!!!!! När man ska plocka ett hiddenpackage o blir skjuten i 1000 bitar bara man stiger ur bilen.

Förresten var den skottsäkra Patrioten man fick inte heller skottsäker ju. Använde den till S.A.M uppdraget o blev skjuten i bitar där också. Det går inte så bra för mig :down:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså, Cheetah´n från turismolopper....det sket jag i. Jag hade så jäkla bråttom att göra alla missions för att komma över på 2a ön. Det ångrar jag BITTERT nu!!!!! När man ska plocka ett hiddenpackage o blir skjuten i 1000 bitar bara man stiger ur bilen.

Gör som jag, kör om.

Man måste ju klara spelet till 90%+ :devil:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...