Jump to content

gta3 vrede


jonte
 Share

Recommended Posts

Undrar om någon vet om det finns några patchar att få tag på tll gta3..HAr redan windows xp patchen som gjorde att menyerna var uppfuckade förut.Spelar på en amd athlon xp 1800+ med 256 ddr ram och ett geforce 2 64 megs grafikkort....Ändå??!!! ..så hackar spelat rätt rejält när man kör bil eller promenerar omkring och ..ja..mejar ner fotgängare el allt annat trevligt man kan sysselsätta sig med i detta för övrigt underbara spel..DET ÄR RUSKIGT IRRITERANDE!..spelar heller ingen roll om man ställer ner grafiken till absolut minimum....Så...om någon vet vad som kan vara felet så får ni gärna säga till!!...har för övrigt inga problem med andra grafikkrävande spel jag spelat på samma dator...typ...star wars jedi outcast och sånt....ha det!!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet vad det är för "fel" i alla fall innan patcharna kommer. Det är grafikkortet. Det klarar inte av det helt enkelt. Jag hade samma problem som du innan jag köpte ett Gf3Ti200 128meg grafikkort. Jag har en AMD Athlon xp 1533 o 384 i ram o ett Gf 2 kort 32megs iofs!!!!. Det hjälpte inte ett skit tills jag köpte mitt nya Gf kort. Men om patcharna funkar så måste det ju flyta på din dator.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...