Jump to content

Metallica


Add3
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tat lugnt, tänk på blodtrycket.

Jag har inte sagt nå't om din musiklärare så börja inte gnälla nu. :lol:

Har jag gnällt? Nej, men jag kände mig förolämpad av ditt inlägg. Och du gör bäst i att inte käfta mot en mod igen om du inte vill få en varning...

Angående linkin park så skulle kalla deras musikstil för hiphopinfluerad hårdrock då det varken är ren hiphop eller hårdrock utan mer som en blandning. Men jag tycker att det lutar mer åt hårdrockshållet faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vafan är det här? Det där är inte direkt lämpligt för en mod att använda...

"Tyck som jag annars får du en varning". Jättepassande...

Men då har du väl aldrig snackat med någon musikkunnig.  ^_^

Jag tror inte att du skulle bli så glad om sa så till dig... :lol: Men nu lägger vi ner den här onödiga diskussionen och återgår till ämnet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är klart det är hårdrock, all metal är hårdrock. Och det är inte alls minimal skillnad. Man hör ju direkt när det är heavy metal, mycket tyngre på nåt sätt och mer rytm. Trash metal är mycket mer skrikit och aggresivt. Dessutom handlar heavy metal nästan hela tiden om ära, heder och strid och sånt.

Arvid, jag är inte säker men jag tror att det är du som ska passa dig, det verkar som om du är en liten maktmissbrukare. Jag tvivlar på att du får ge folk så grundlösa varningar.

EvilOL

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...