Jump to content

guide


Valle-Ball
 Share

Recommended Posts

här är en guide som ja gjort jag har bara gjort till svåra uppdrag och helt i fel ordning men skit samma!!

damn!! jag kunde inte klistra in länk men har är den helt skriven!!

Guide: GTA:VC

Uppdrag: Death Row

Mål: rädda Lance på soptippen

Vapen: ha en M4 karbin/ruger, U-zi/Ingram Mac, och gärna minigun!!

Tid: Lance’s healt gå ner istället

Lön: *INGET*

Svårighetsgrad: skitsvår för en del för en del andra é re’n lätt.

Hur: parkera en snabb bil utanför malibu club och ta uppdraget spring fort som fan ut till bilen och kör iväg mot bron över Links Weiw när du väl é över bron så är det några kurvor och vips så é’ru framme vid rakan mot soptippen ett tips é att innan uppdraget, öva in hur du ska köra. testa gärna olika bilar, gärna en polisbil (snabb, hållbar, bra accelaration). Nåväl på rakan ska du tvärnita med bilen så att den blockerar, och ha en M4 karbin/ruger och ducka bakom bilen. Skjut så att deras bil sprängs och ta din U-zi/Ingram och kuta fram och döda alla du ser. Skulle dom bli för många så ta din M4 karbin/ruger och skjut ner allihop. Börja Lance förlora för mycke liv så tokspring fram till hangaren med U-zi/Ingram och döda vakterna, rädda Lance, och döda alla du sprang förbi. Ta sopbilen och kör därifrån eventuellt kommer några killar vara kvar och skjuta men de é bara att köra på när du väl é på gatan så kommer de runt 5-6st comets med diaz’s medlemmar och försöker ”fixa” dig och Lance. Men eftersom (om du följt guiden) har sopbilen så kommer dom att få problem försök hellst väja så att sopbilen sparar på hållbarheten det kan vara bra att ha senare. Kör Lance till sjukhuset och stanna i den rosa cirkeln då kommer Lance att gå in i sjukhuset.

MISSION PASSED!

Uppdrag: Messing With The Man

Mål:förstöra så mycket som möjligt

Vapen: ALLT DU KAN HITTA!!

Lön: ca 2000-4000$

Svårighetsgrad: Assvår-svår

Tid: 2 minuter

Hur: gå ut på gatan och skjut ner allt du ser som rör sig. D.v.s: spräng bilar, döda folk o.s.v. om det skulle vara ”slut” på människor och bilar så skjut rakt upp i luften!! Ren skottlossning räknas också. Snuten kommer att börja krylla som f*n så rör mycket på dig (stå inte och fega i ett hörn med en cigg!!). alternativt kan du använda en pansarvagn som du kan få genom att fuskan eller hitta 90 hidden package eller sno n från militären när dom kliver ur.

Ja mer kan jag väll inte bistå med. Lycka till!!

MISSION PASSED!

Uppdrag: Love Juice

Mål: köpa knark (åt Love Fist) och hämta mercedes åt Love Fist

Vapen: U-zi eller Ingram Mac

Lön: 2000-4000

Svårighetsgrad: svår om man inte tar genvägen

Tid: när man dödar knarklangar’n går de inte på tid men när man hämtar mercedes så får man 2 minuter och 30 sekunder på sig att köra henne till Love Fist

Hur: ta en PCJ 600 och kör en bit förbi Ammu-nation och stanna i den rosa cirkeln en knarklangare kommer och snor dina pengar och sticker iväg med dom. Jaga ikapp honom och peppra ner honom från hans båge om du vill ha mer utmaningså preja ner honom så han är på fötter så kan du skuta ner honom samtidig som han skjuter dig med Shotgun!! Nåväl när han é nere så ta hans väska (som tidigare var din) och gärna hans balla Shotgun och hoppa på bågen igen du kommer inom kort att få ett telefon samtal ifrån Love Fist där dom ber dig hämta mercedes. När du kommer tillmercedes hus så parkera i riktning mot utfarten och när hon satt sig så iväg!!!!. Kör fort som helvete över Leafs Links bron och när du är på brodelen som täcker ons motorväg så kör ner på den!! Och kör till Love Fist’s Tillhåll med mercedes.

MISSION PASSED!

skriv gärna guider ni också!! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har du damp eller EvilOL? varför? det är väll bra att han gör en guide!

valle-balle: bra guide, men du kan lägga till detta på messing with the man, att man kan också lägga massor med bilar utanför dörren, och man ska se till att ha molotiv, sen då ppdraget börjar, så släger du massa molotivs på bilarna, sen så kanstar du lite vilt på saker, sen så sitter du och fegar vid ett hörn och skjuter bilarna med raket gevär (finns vid flygplatten)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har du damp eller EvilOL? varför? det är väll bra att han gör en guide!

valle-balle: bra guide, men du kan lägga till detta på messing with the man, att man kan också lägga massor med bilar utanför dörren, och man ska se till att ha molotiv, sen då ppdraget börjar, så släger du massa molotivs på bilarna, sen så kanstar du lite vilt på saker, sen så sitter du och fegar vid ett hörn och skjuter bilarna med raket gevär (finns vid flygplatten)

eller att man skjuter till polishelikoptern kommer. då tar man typ m4 o pepprar järnet på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EvilOL: Vad är felet? om du ska skriva massa skit så kan du dra här ifrån ;).

the-copy: Vet du om han har damp? vet du vad riktig damp är? tror jag inte, damp är nåt som dom felsta säger när någon är sur. Damp är rätt många som har och det är synd om dom känner typ 2 st + att jag har en mycket mildare version av damp ;). Så kom inte och säg att folk har damp utan och veta :blink:

Min komentar:

Bra guide :lol: Men är det inte lite onödigt när det finns ett 20 tal på internet. Annars så var den bra :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

the-copy: Vet du om han har damp? vet du vad riktig damp är? tror jag inte, damp är nåt som dom felsta säger när någon är sur. Damp är rätt många som har och det är synd om dom känner typ 2 st + att jag har en mycket mildare version av damp ;). Så kom inte och säg att folk har damp utan och veta ;)

jag VET vad damp är, alla säger att jag inte vet vad damp är, jag försöker att byta ut ordet, men men, ibland ås går det inte, kom inte och säg att folk inte vet vad en sak är utan att veta :blink:

Redigerad av the-copy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vadårå? bara för att han gorde ett fel, d årä han FAN mer männsklig än vad ni är, ni beter er som ni aldrig fan ha skrivit fel, har gort fel, ffs! skärp dig

Ska det vara en guide ska den väl vara felfri? ;)

Men den är bättre än PC Gamer Specials iaf... ;)

Mitch Maker, Paul Kent är bara en bråkdel av alla misstag där! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...