Jump to content

rainbow six: rogue spear


guardian
 Share

Recommended Posts

Jag märkte att jag hade:

Rainbow Six: Rogue Spear -Black Thorn-

Är det samma spel eller ?

Ska fanimej installera det nu :)

Edit:

Jag gick in på morsans XP konto för hon är den enda som har rätten att installera spel osv ! Så installerade jag Rainbow Six: Rogue Spear ! sen gick jag in i mitt konto för att spela då kommer bara en ruta upp där det står Tom Claney's Rainbow Six bla bla sen stängs den ner och spelet startas inte ... Vad är fel ?

Kan någon hjälpa mig ?

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Karatemorfar,

1. Det är inte samma spel :) .

2. Spelet är ju egentligen bara kompatibelt för Windows 98 och under (nåt sånt), så det kan ha nåt med det att göra. Testa att gå till .exe filen, högerklicka, egenskaper, "Kompatibilitet", och bocka för: "Kör det här programmet i kompatibilitetsläge för:" Och sen väljer du Windows XP.

Om det inte går så vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Raven shield multiplayer är ju fan som cs. Coop är iaf väldigt kul. Någon som har läst boken? Ligger på sid 650 av 800...

Hahaha! Skojar du eller?

Det är inte ens likt CS... i CS behöver man inga strategier/taktiker, där räcker det med att springa omkring och skjuta vilt omkring sig, för att vara bra.

Grafiken suger i CS, om man jämför med Raven Shield.

I Raven Shield måste man vara taktisk, annars går det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha! Skojar du eller?

Det är inte ens likt CS... i CS behöver man inga strategier/taktiker, där räcker det med att springa omkring och skjuta vilt omkring sig, för att vara bra.

Grafiken suger i CS, om man jämför med Raven Shield.

I Raven Shield måste man vara taktisk, annars går det inte.

eee...hur kommer det sig att man alltid ser alla springa runt på banan och med 100 skotts magasin skjuta 50 skott när de ser en person. Kallar inte det taktiskt. t.ex. AA är taktiskt men inte RVS. Men om du har lust kanske vi borde spela tillsammans nån gång?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...