Jump to content

rainbow six: rogue spear


guardian
 Share

Recommended Posts

Haha!!! RS! Mitt favoritspel för några månader sen, jag ägde på det, faktiskt.

Jag brukade lira på Gamespy Arcade... Och var med i en "klan" som vann ligan typ 2 gånger. :angry:

Vann en gång en "award" för mest kills den "cyclen". (cycle, typ säsong).

Fan vad kul det var... Förr.

Testade det för några dagar sen, för det var folk som tjatade på mig att jag skulle komma tillbaka, fan vad jag suger nu. Men men.

Guardian, PMa mig om du vill lira nån gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha!!! RS! Mitt favoritspel för några månader sen, jag ägde på det, faktiskt.

Jag brukade lira på Gamespy Arcade... Och var med i en "klan" som vann ligan typ 2 gånger. :angry:

Vann en gång en "award" för mest kills den "cyclen". (cycle, typ säsong).

Fan vad kul det var... Förr.

Testade det för några dagar sen, för det var folk som tjatade på mig att jag skulle komma tillbaka, fan vad jag suger nu. Men men.

Guardian, PMa mig om du vill lira nån gång.

okej

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

i MP så måste det ju inte vara så mycket takigt, men det finns ju tre lägen, co-op, survival och teamgame. På co-op lirar man vanliga banor, som hostage rescue, eller bara terrorist hunt tex. Sen på teamgame och survival så är det bara att skjuta på allt du ser.

En sak med RS är att man dör efter bara några få skott, så det är inte som i CS där man klarar några skott inann man dör. blir du skjuten i benet kan du inte springa, och sedan om dom skjuter dig en gång till kan du räkna dig själv som död eller wounded.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...