Jump to content

Good Charlotte...

Funnylin
 Share

Recommended Posts

Ni Àr lÀskiga. ^_^

Good Charlotte Àr Ànnu ett verk av dumma snikna pengahungrande... personer som... jobbar med musik... eller... suger gör dom iallafall.

Jag fattar inte sjÀlva grejen med deras musik. Den lÄter som en tondöv fisk och sÄngaren lÄter som jag vet inte vad. :teehee:

NÄ't som Àr rejÀlt kuligt Àr att jag ska se Metallica den tredje december... dÀr har ni musik.

(Allt ovanstÄende Àr helt och hÄllet bara min Äsikt och ska inte tolkas som en förolÀmpning mot er som gillar Good Charlotte.)

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

Ni Àr lÀskiga. ;)

Good Charlotte Àr Ànnu ett verk av dumma snikna pengahungrande... personer som... jobbar med musik... eller... suger gör dom iallafall.

Jag fattar inte sjÀlva grejen med deras musik. Den lÄter som en tondöv fisk och sÄngaren lÄter som jag vet inte vad. :teehee:

NÄ't som Àr rejÀlt kuligt Àr att jag ska se Metallica den tredje december... dÀr har ni musik.

(Allt ovanstÄende Àr helt och hÄllet bara min Äsikt och ska inte tolkas som en förolÀmpning mot er som gillar Good Charlotte.)

...Inget fel med att vilja tjÀna pengar pÄ sin musik...

En tondöv fisk... Alla fiskar Àr nog tondöva iof...och det dÀr stÀmmer absolut inte...

Och sÄngaren sjunger j*vligt bra...

För övrigt lÀt det som ett pÄhopp och ingen Äsikt...

P.S "den hĂ€r typen av musik" rockar fett!!!(Är sĂ€mst pĂ„ genre definetion nĂ€r det gĂ€ller musik)

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

En tondöv fisk... Alla fiskar Àr nog tondöva iof...och det dÀr stÀmmer absolut inte...

P.S "den hĂ€r typen av musik" rockar fett!!!(Är sĂ€mst pĂ„ genre definetion nĂ€r det gĂ€ller musik)

NÀ, men om man gör musik ENDAST för att tjÀna pengar Àr det fel.

Tror jag med, men det var en liknelse. Eftersom varenda fisk pÄ planeten Àr inkapabla att göra musik tycker jag att det var en bra liknelse. Egentligen borde du fatta att jag inte menade det bokstavligt att han lÄter som en fisk, men det var nog fel.

Nej.

PÄhopp? Mot vad och vem? Fiskarna? Det var, och Àr, min Äsikt att det lÄter skit.

Kallas mainstreamrock... sen finns det sÄna som kallar Good Charlotte för punk, och det Àr skrattretande.

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

NÀ, men om man gör musik ENDAST för att tjÀna pengar Àr det fel.

Kallas mainstreamrock... sen finns det sÄna som kallar Good Charlotte för punk, och det Àr skrattretande.

Jo det Àr fel... Men Good Charlotte gör inte musik bara för att tjÀna pengar!

Okej mainstreamrock...

Tror folk kallar det för skate-punk och inte punk...

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor

good Charlotte suger!!

nÀ, de ska vara Children of Bodom, In Flames, dimmu borgir, Darkthrone m.fl.

hÄller med om att good charlote inte Àr sÄ bra.. det finns bÀttre t.ex Children of Bodom, cradle of filth mm. skulle iallafall ha gÄtt men nu sÄ Àr det instÀllt.. ska iallafall gÄ pÄ manson den 19 dec B)

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sidor