Funnylin Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Ja... sorgligt men sant... Good Charlottes konsert i Stockholm den 2:a December har alltsÄ blivit instÀlld :'( Ledsen Àven fast jag inte fÄtt nÄgra biljetter... Good Charlotte Rules!!! Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 YEAH! Ăr det de dĂ€r med "Lifestyles of the rich and the famous"? I sĂ„ fall THEY ROCK! Citera LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 YEAH! Ăr det de dĂ€r med "Lifestyles of the rich and the famous"? I sĂ„ fall THEY ROCK! Det Ă€r dock en av deras sĂ€msta lĂ„tar... Citera LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Good Charlotte Àr sÄ sköna ! Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Ni Àr lÀskiga. Good Charlotte Àr Ànnu ett verk av dumma snikna pengahungrande... personer som... jobbar med musik... eller... suger gör dom iallafall. Jag fattar inte sjÀlva grejen med deras musik. Den lÄter som en tondöv fisk och sÄngaren lÄter som jag vet inte vad. NÄ't som Àr rejÀlt kuligt Àr att jag ska se Metallica den tredje december... dÀr har ni musik. (Allt ovanstÄende Àr helt och hÄllet bara min Äsikt och ska inte tolkas som en förolÀmpning mot er som gillar Good Charlotte.) Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 dÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄligt, nÄg för att dom inte e sÄ jÀvla bra men dÄligt endÄ Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Enda lÄten ja har hört med dom Àr "Life Style of the rich and the famous" Ä den var bra men ja gillar inte den dÀr typen av musik sÄ mycket heller sÄ.... Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Ni Ă€r lĂ€skiga. Good Charlotte Ă€r Ă€nnu ett verk av dumma snikna pengahungrande... personer som... jobbar med musik... eller... suger gör dom iallafall. Jag fattar inte sjĂ€lva grejen med deras musik. Den lĂ„ter som en tondöv fisk och sĂ„ngaren lĂ„ter som jag vet inte vad. NĂ„'t som Ă€r rejĂ€lt kuligt Ă€r att jag ska se Metallica den tredje december... dĂ€r har ni musik. (Allt ovanstĂ„ende Ă€r helt och hĂ„llet bara min Ă„sikt och ska inte tolkas som en förolĂ€mpning mot er som gillar Good Charlotte.) ...Inget fel med att vilja tjĂ€na pengar pĂ„ sin musik... En tondöv fisk... Alla fiskar Ă€r nog tondöva iof...och det dĂ€r stĂ€mmer absolut inte... Och sĂ„ngaren sjunger j*vligt bra... För övrigt lĂ€t det som ett pĂ„hopp och ingen Ă„sikt... P.S "den hĂ€r typen av musik" rockar fett!!!(Ăr sĂ€mst pĂ„ genre definetion nĂ€r det gĂ€ller musik) Citera LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 good Charlotte suger!! nÀ, de ska vara Children of Bodom, In Flames, dimmu borgir, Darkthrone m.fl. Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 ...Inget fel med att vilja tjĂ€na pengar pĂ„ sin musik... En tondöv fisk... Alla fiskar Ă€r nog tondöva iof...och det dĂ€r stĂ€mmer absolut inte... Och sĂ„ngaren sjunger j*vligt bra... För övrigt lĂ€t det som ett pĂ„hopp och ingen Ă„sikt... P.S "den hĂ€r typen av musik" rockar fett!!!(Ăr sĂ€mst pĂ„ genre definetion nĂ€r det gĂ€ller musik) ...Inget fel med att vilja tjĂ€na pengar pĂ„ sin musik...NĂ€, men om man gör musik ENDAST för att tjĂ€na pengar Ă€r det fel. En tondöv fisk... Alla fiskar Ă€r nog tondöva iof...och det dĂ€r stĂ€mmer absolut inte... Tror jag med, men det var en liknelse. Eftersom varenda fisk pĂ„ planeten Ă€r inkapabla att göra musik tycker jag att det var en bra liknelse. Egentligen borde du fatta att jag inte menade det bokstavligt att han lĂ„ter som en fisk, men det var nog fel. Och sĂ„ngaren sjunger j*vligt bra...Nej. För övrigt lĂ€t det som ett pĂ„hopp och ingen Ă„sikt... PĂ„hopp? Mot vad och vem? Fiskarna? Det var, och Ă€r, min Ă„sikt att det lĂ„ter skit. P.S "den hĂ€r typen av musik" rockar fett!!!(Ăr sĂ€mst pĂ„ genre definetion nĂ€r det gĂ€ller musik) Kallas mainstreamrock... sen finns det sĂ„na som kallar Good Charlotte för punk, och det Ă€r skrattretande. Citera LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 NÀ, men om man gör musik ENDAST för att tjÀna pengar Àr det fel. Kallas mainstreamrock... sen finns det sÄna som kallar Good Charlotte för punk, och det Àr skrattretande. Jo det Àr fel... Men Good Charlotte gör inte musik bara för att tjÀna pengar! Okej mainstreamrock... Tror folk kallar det för skate-punk och inte punk... Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2003 good Charlotte suger!! nÀ, de ska vara Children of Bodom, In Flames, dimmu borgir, Darkthrone m.fl. hÄller med om att good charlote inte Àr sÄ bra.. det finns bÀttre t.ex Children of Bodom, cradle of filth mm. skulle iallafall ha gÄtt men nu sÄ Àr det instÀllt.. ska iallafall gÄ pÄ manson den 19 dec Citera LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sidor More sharing options...
Recommended Posts