Jump to content

Good Charlotte...


Funnylin
 Share

Recommended Posts

Ni är läskiga. ^_^

Good Charlotte är ännu ett verk av dumma snikna pengahungrande... personer som... jobbar med musik... eller... suger gör dom iallafall.

Jag fattar inte själva grejen med deras musik. Den låter som en tondöv fisk och sångaren låter som jag vet inte vad. :teehee:

Nå't som är rejält kuligt är att jag ska se Metallica den tredje december... där har ni musik.

(Allt ovanstående är helt och hållet bara min åsikt och ska inte tolkas som en förolämpning mot er som gillar Good Charlotte.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni är läskiga. ;)

Good Charlotte är ännu ett verk av dumma snikna pengahungrande... personer som... jobbar med musik... eller... suger gör dom iallafall.

Jag fattar inte själva grejen med deras musik. Den låter som en tondöv fisk och sångaren låter som jag vet inte vad. :teehee:

Nå't som är rejält kuligt är att jag ska se Metallica den tredje december... där har ni musik.

(Allt ovanstående är helt och hållet bara min åsikt och ska inte tolkas som en förolämpning mot er som gillar Good Charlotte.)

...Inget fel med att vilja tjäna pengar på sin musik...

En tondöv fisk... Alla fiskar är nog tondöva iof...och det där stämmer absolut inte...

Och sångaren sjunger j*vligt bra...

För övrigt lät det som ett påhopp och ingen åsikt...

P.S "den här typen av musik" rockar fett!!!(Är sämst på genre definetion när det gäller musik)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...Inget fel med att vilja tjäna pengar på sin musik...

En tondöv fisk... Alla fiskar är nog tondöva iof...och det där stämmer absolut inte...

Och sångaren sjunger j*vligt bra...

För övrigt lät det som ett påhopp och ingen åsikt...

P.S "den här typen av musik" rockar fett!!!(Är sämst på genre definetion när det gäller musik)

...Inget fel med att vilja tjäna pengar på sin musik...
Nä, men om man gör musik ENDAST för att tjäna pengar är det fel.

En tondöv fisk... Alla fiskar är nog tondöva iof...och det där stämmer absolut inte...

Tror jag med, men det var en liknelse. Eftersom varenda fisk på planeten är inkapabla att göra musik tycker jag att det var en bra liknelse. Egentligen borde du fatta att jag inte menade det bokstavligt att han låter som en fisk, men det var nog fel.

Och sångaren sjunger j*vligt bra...
Nej.

För övrigt lät det som ett påhopp och ingen åsikt...

Påhopp? Mot vad och vem? Fiskarna? Det var, och är, min åsikt att det låter skit.

P.S "den här typen av musik" rockar fett!!!(Är sämst på genre definetion när det gäller musik)

Kallas mainstreamrock... sen finns det såna som kallar Good Charlotte för punk, och det är skrattretande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, men om man gör musik ENDAST för att tjäna pengar är det fel.

Kallas mainstreamrock... sen finns det såna som kallar Good Charlotte för punk, och det är skrattretande.

Jo det är fel... Men Good Charlotte gör inte musik bara för att tjäna pengar!

Okej mainstreamrock...

Tror folk kallar det för skate-punk och inte punk...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...