Jump to content

För eller emot leet/1337


Sirius
 Share

För eller emot leet/1337  

41 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Leet är för folk som vill vissa sig Coola :angry::angry: , Jag tycker att det är störande (ännu mer störande när dom snackar så också typ:

Streck, V, Streck, fyra, fem, fem, fyra, sju, sju, fem, streck, Större än, streck, två, ett, Snedsträck, fyra, ett, tre, tre, sju, fyra, tre, streck, två, sju, ö, streck, snedsträck, streck, sju, ett, nio, sju, = "Men asså att skriva Leet Är Töntigt"

(taget från The copy's text) Så håller några i min skola på hela tiden, Fett störande i längden men i varje mening är det lite onödigt + att det tardubbla tiden minsta att skriva det

Vote: Gissa :P:o:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltso.... 1337 stor väl für f*n für elite?!!! :D

Ich tücker iaf det är skitjobbigt.... jag snackar heldre med tüsk brütning! :D hehe

[1337 snacket är bara för massa små skitungar som tros vara coola... bevis på att de är oseriösa tycker jag iaf

*EDIT* Ehm... hoppsan visste inte att fet stil + impact såg så där konstigt ut.... eheh sry :P

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...