Jump to content

David Vavra


danil89
 Share

Recommended Posts

Jaha men han får väl göra en topic om ledaren som gjorde mafia lika mkt som du gör en topic om att gta 5 ska komma ut :angry:

Jag har inte gjort en topic om att gta 5 kommer ut och jag tänker inte göra det heller. Dessutom är det stor skillnad. En topic om gta 5 skulle bara vara skitsnack och gissningar. Denna topic var inte det, den är baserad på fakta, väldigt onödig sådan men ändå. Sen så tycker jag att du ska vara väldigt tyst om sådant du inte vet något om. Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha men han får väl göra en topic om ledaren som gjorde mafia lika mkt som du gör en topic om att gta 5 ska komma ut :angry:

Käften din öronmuff !!

Det är väldigt onödigt att skapa en helt ny topic om vem som har gjort Mafia ! Bara för att du ligger och småknullar med Mafia och tycker det är roligt att veta vem som har gjort det så behöver du inte påpeka att det inte är onödigt !! Du skulle nog tycka det var onödigt om jag startade en ny topic om vem som gjorde Worms/Carmageddon/Enter The Matrix bla bla .... Själv har jag Mafia men jag bryr mig inte ett j*vla piss vem som har gjort det !! Så snälla lägg ner med din attityd !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Karatemorfar"

För det första undrar jag varför du gick in på den här topicen när du inte hade något vettigt att säga. :angry:

För det andra så får jag skriva om vad jag vill och jag skiter om du inte gillar det. :huh:

Mafia regerar!

Har jag inte något vettigt att säga ?

Det ska jag tala om för dig att jag går in på exakt vilken topic jag vill och skriver utan att du ska komma och påpeka att jag skriver något ovettigt!! Men det jag skriver ska iaf ha med topicen att göra !

Också har jag inte heller sagt att du inte får skriva vad du vill !! Du får också skriva vad du vill utan att jag ska påpeka det !

Men jag ville bara säga på ett bra sätt att jag inte bryr mig !! Då tycker jag att "Och" är bättre än att skriva "Jaha, jag bryr mig inte" eller "Intresse klubben antecknar" Det är väldigt respektlöst !

Så nu vet ni att jag bryr mig inte vem som skapade det här spelet, men om det skulle vara någon kändare person så skulle det vara mycket trevligt att få veta det danil89

Nu vet du det, så nu tycker jag att vi lägger ner med det här för det är väldigt barnsligt !

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har jag inte något vettigt att säga ?

Det ska jag tala om för dig att jag går in på exakt vilken topic jag vill och skriver utan att du ska komma och påpeka att jag skriver något ovettigt!! Men det jag skriver ska iaf ha med topicen att göra !

Också har jag inte heller sagt att du inte får skriva vad du vill !! Du får också skriva vad du vill utan att jag ska påpeka det !

Men jag ville bara säga på ett bra sätt att jag inte bryr mig !! Då tycker jag att "Och" är bättre än att skriva "Jaha, jag bryr mig inte" eller "Intresse klubben antecknar" Det är väldigt respektlöst !

Så nu vet ni att jag bryr mig inte vem som skapade det här spelet, men om det skulle vara någon kändare person så skulle det vara mycket trevligt att få veta det danil89

Nu vet du det, så nu tycker jag att vi lägger ner med det här för det är väldigt barnsligt !

Du kan ju bara HÅLLA K*FTEN!!!!!

Bara för att du e C*...

Och det e du som småkn*llar mafia!Jävla b*g

Och jag bryr mig INTE ett skit om jag får ngn varning :angry:

Du e smilien

post-18-1065823932_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan inte ni sluta??? tycker det räcker nu innan hälften av oss blir hybernatade...och han tyckte att de va en nödvändig topic så han startade den...och om karatemorfar nu vill så kan han skapa en topic som handlar om vad som helst utan att nån ska bry sig...

Kortfattat:

Vem som helst skapar en topic och bestämmer då handlingen...det ska inte nån annan göra...och om man nu tycker att det är nödvändigt med en sån här topic så får man tycka de... det var mitt ord i detta bråk...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kan inte ni sluta??? tycker det räcker nu innan hälften av oss blir hybernatade...och han tyckte att de va en nödvändig topic så han startade den...och om karatemorfar nu vill så kan han skapa en topic som handlar om vad som helst utan att nån ska bry sig...

Kortfattat:

Vem som helst skapar en topic och bestämmer då handlingen...det ska inte nån annan göra...och om man nu tycker att det är nödvändigt med en sån här topic så får man tycka de... det var mitt ord i detta bråk...

Det är rätt, men jag ville bara säga att jag inte bryr mig !! Så nu vet ni !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...