Jump to content

HALF-LIFE 2 ÄR LÄCKT!!!


LoneWolF
 Share

Recommended Posts

HMMMMM...... Jag tycker inte att Valve ska vänta till April 2004! ;) Dels så hinner bara ännu fler verisioner läcka ut på nätet+ att det blir ännu mer fusk i MP!

Det där med fuskare är störigt! :rolleyes: När jag lira Jedi Outcast en gång hadde vi skit- kul på en server! ;) Men helt plötsligt så hoppa nån jävel in med nån fusk- grej, så att alla bara dog! ;) Sen när man re- spawnades så dog man direkt! ^_^

Tror du att DOM VILL vänta till april? Det är klart dom inte vill vänta, men dom kanske "måste"! :D

Hur kul är ett spel där dom verkligen har satsat på MP, men källkoden läckt ut så att det finns miljoner fusk t.o.m. innan spelets släppts?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

HMMMMM...... Jag tycker inte att Valve ska vänta till April 2004! ;) Dels så hinner bara ännu fler verisioner läcka ut på nätet+ att det blir ännu mer fusk i MP!

Det där med fuskare är störigt! :rolleyes: När jag lira Jedi Outcast en gång hadde vi skit- kul på en server! ;) Men helt plötsligt så hoppa nån jävel in med nån fusk- grej, så att alla bara dog! :D Sen när man re- spawnades så dog man direkt! ^_^

dom måste ju göra om koden för att med den delen av koden dom fick kan dom bygga upp ett spel av det och för att förhindra fusk, hoppas dom inte har internet på nästa dator dom har allt på

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har spelat Betan och det var gott om buggar men den fungerar iallafall bra och jag tycker det var hur kul som helst! Men en sak jag upptäckte var att allt inte vart styrt av AI'n som Gabe sagt!

Ni har säkert sett filmen där han springer in i ett hus och styr fram ett bord framför dörren och en soldat sparkade, knuffade eller slog upp dörren...

Jag provade att skjuta ihjäl det soldaten och stängde dörren och blockerade den.

Då var det nån röst som kom och "nån" bankade på dörren, men den flyg aldrig upp, och jag kollade genom rutan och ingen var där. Hoppas dom fixar sånt till riktiga releasen!

Men se'n så är det många som tror att dom gav ut en "fake" källkod med bitar från te.x Half-life 1, CS & Quake...

Och det var också några filer som var direkt tagna från Qauke, jag tror det var nå'n .dll fil.

Och det fanns också nånting om nå't ritarprogram som Valve aldrig skulle använda säger dom som är riktigt duktiga på det området.

Alltså dom släppte bara en kod för att ha nå't att skylla på när det gäller förseningen, för vem skulle ha en källkod på ett spel som kostat så mycket på en dator med Internet, Windows & Outlook ("dom" hade tydligen öppnat hans mail och stulit nånting)?

Men se'n så är det ju konstigt om det nu skulle vara sant, för varför skulle dom vilja förlora en massa pengar på att sätta upp release datum och dylikt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har spelat Betan och det var gott om buggar men den fungerar iallafall bra och jag tycker det var hur kul som helst! Men en sak jag upptäckte var att allt inte vart styrt av AI'n som Gabe sagt!

Ni har säkert sett filmen där han springer in i ett hus och styr fram ett bord framför dörren och en soldat sparkade, knuffade eller slog upp dörren...

Jag provade att skjuta ihjäl det soldaten och stängde dörren och blockerade den.

Då var det nån röst som kom och "nån" bankade på dörren, men den flyg aldrig upp, och jag kollade genom rutan och ingen var där. Hoppas dom fixar sånt till riktiga releasen!

Men se'n så är det många som tror att dom gav ut en "fake" källkod med bitar från te.x Half-life 1, CS & Quake...

Och det var också några filer som var direkt tagna från Qauke, jag tror det var nå'n .dll fil.

Och det fanns också nånting om nå't ritarprogram som Valve aldrig skulle använda säger dom som är riktigt duktiga på det området.

Alltså dom släppte bara en kod för att ha nå't att skylla på när det gäller förseningen, för vem skulle ha en källkod på ett spel som kostat så mycket på en dator med Internet, Windows & Outlook ("dom" hade tydligen öppnat hans mail och stulit nånting)?

Men se'n så är det ju konstigt om det nu skulle vara sant, för varför skulle dom vilja förlora en massa pengar på att sätta upp release datum och dylikt?

kolla länken jag postdade lite längre upp, nyheten tar upp ungefär samma sak, om att e3 filmen var fejkad, dom försökte inte äns döda soldaten, för att om dom gjort det hade dörren ändå sparkats in mm, mm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kolla länken jag postdade lite längre upp, nyheten tar upp ungefär samma sak, om att e3 filmen var fejkad, dom försökte inte äns döda soldaten, för att om dom gjort det hade dörren ändå sparkats in mm, mm

E3 var bara en demonstration. Det var aldrig meningen att någon skulle spela den förutom valve själva. Biten med dörren var scriptad, men sedan kommer den (eller ska inte) vara det. Hl2 var ju inte klart till E3 (och det är det inte nu heller) så det var ju lite scriptat på E3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror inte att det var nån på Valve som spelade Gordon på Trailern :angry: , utan att allt var scriptrat. För om man kollar så är ju allting så "exakt" på nåt sätt... t.ex i Trapdown när Gordon skjuter på bensintunnan, den sprängs, en bil flyger iväg av tryckvågen, och den mosar monstrerna. Jag tror att det var scriptrat/programerat.

:huh:^_^:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går rykten om att Valve vid demonstrationen vid E3 var en bluff!

Att det mesta i filmen var scriptat, killen som tog källkoden har gått ut och sagt att det dem snodde var vad valve hade inget mer eller mindre.

Källa:Planethalflife

Jo, men egentligen; hur vet du att han som snodde källkoden talar sanning? ;)

Han kanske vill förstöra för Valve med falska rykten! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är för ******* att dom har hackat sig in hos Valve, kolla t.ex på denna sidan *** Där kan man ladda hem, liksom fattar inte det e ju inte ett dugg roligt, och massa sidor har filerna.

§1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! // KalleR

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...