Jump to content

Ozzy Osbourne!


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 45
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

det gör inge om han dör jag saknar inte honom :D

även fast du inte gillar honom så ere där lite fräckt B) som att ja skulle säga åt dig det gör inget om du dör för mig.. skulle inte du bli lite lessen då :) fast du e ju rätt schysst men men .. B) tänk efter lite ;) han e ju fan den bästa artisten ;) fast egentligen ja tror inte ozzy bryr sig om en pöjk här i sverige skulle säga det :mellow: men ändå fast man bet aldrig han kanske finns här bland oss på gtasajten :huh:

*EDIT

Det här blev lite konstigt det ja skrev lite töntigt faktist B) kanske e en tönt B)

Redigerad av Antonetti
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

även fast du inte gillar honom så ere där lite fräckt -_- som att ja skulle säga åt dig det gör inget om du dör för mig.. skulle inte du bli lite lessen då ;P fast du e ju rätt schysst men men .. -_- tänk efter lite ;) han e ju fan den bästa artisten :D fast egentligen ja tror inte ozzy bryr sig om en pöjk här i sverige skulle säga det >_< men ändå fast man bet aldrig han kanske finns här bland oss på gtasajten <_<

*EDIT

Det här blev lite konstigt det ja skrev lite töntigt faktist :) kanske e en tönt ^_^

öhhh?skrev du fel för jag fattar inte...och jag bryr mig inte om du säger det för du e bara en person på internet jag inte bryr mig om...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...