Jump to content

Om Vice City


don_salvatore87
 Share

Recommended Posts

Jag hörde att nån i forumet sa att introt utspelade sig först i Liberty City och sen i Vice City,

Tänk er hur coolt det vore om man först t ex i 80:talets Liberty City blev frisläppt från Polisstationen i Staunton Island eller Shoreside Vale och så får Tommy sno en bil och själv köra till Flygplatsen och ta ett plan till Vice City!!

Tänk hur många minnen man får när man kör från t ex Staunton till Flygplatsen!!! (Alltså jag menar era minnen från att ni spelet GTA3)

PS: För att göra ett sånt här intro behövs hela Liberty City i Vice City skivan men om man fick köra en bestämd väg så att man bara hade vägen i Skivan som introt!!

TÄNK ER HUR DET VORE!!!! :huh:;):D:D:angry::angry:;):D:D:D:D:D;)B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger ju inte att vi inte vet nånting men de är väldigt mycke vi inte vet ÄN, t.ex hur de kommer vara i början, om man har hela staden från början eller om mycke av den är låst från början!! Vi vet bara av 23 bilar av 100!! Vi vet typ 20 vapen av hur många de nu är!! Vi vet inte om alla karaktärer heller!! Vi vet inte mycke om storyn eller om alla möjligheter i spelet!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...