Jump to content

Ambulans!


Dipper
 Share

Recommended Posts

Nu har jag försökt ungefär 2 timmar sammanlagt   : :sleepy:        

men jag kan ändå inte lista ut hur jag ska hinna till paramedic mission 12.

Jag har försökt men mitt rekord är ändå bara level 6.

Om någon vet hur man kan ratta ambulansen genom staden skriv...

Jag vill gärna kunna springa i oändlig tid... :alien:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svar till "ful och dum". Ja.

Svar till Dipper. Jag tyckte det var lättast att göra det på första ön, innan alla gängen är sura. 2:a ön är svårast för där kan dem hamna på ställen där dem nästan är omöjliga att ta upp. Jag har gjort det på tredje ön också, men det är lite svårare där än på första, för att där kan det vara svårt att ta kortast väg, men har du kommit förbi första ön gör det på tredje.

Tips. :sly:

Försök att hämta dem som är närmast först (extra tid) och att om du ser att tre stycken står på ungefär samma ställe ta dem samtidigt. Försök att planera din körning så att du kan ta upp så många som möjligt per gång, max är tre.

Om du vill fuska  ???  så kan du göra så att du skriver in koden så att du får fram pansarvagnen minst 10 gånger (alla andra bilar försvinner då, iaf på PS2, glöm dock inte att spränga dem sen, finns nåt fusk) och skriva in koden som gör att du får bättre väghållning.

Försök utan att fuska dock, det är mycket skönare att klara av det utan att fuska. Jag klarade det ju två gånger utan att fuska.  :alien:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...