Jump to content
  • inlägg
    130
  • kommentarer
    3
  • visningar
    39 867

Så många subtweets


dibel

662 visningar

 Share

Så många subtweets, men så få som förtjänar svar...

Känns liksom som folk utmanar en för att äga dem?

Varför undrar jag? Har ni inget bättre för er?

MA VAFFANCULO, NON SEI NESSUNO!

 Share

0 Kommentarer


Recommended Comments

Det finns inga kommentarer än. Var den första att kommentera!

Gäst
Kommentera...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...