Jump to content

Träffa forumiten


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

Jag fick för ett tag sen en tanke... :unsure:

Det var att skapa en tråd på GTAsajten som kallas "Träffa forumiten". Det kommer att gå ut på att vi varje vecka ska få veta lite mer om någon här på forumet. Jag kommer att hålla i en intervju, men jag kommer inte att ställa frågorna, det kommer vi alla att göra tillsammans. Mitt jobb blir att välja ut de bästa frågorna.

Varje vecka kommer en tråd då jag skriver vem veckans forumit är. I den tråden är det fritt fram för er att ställa frågor till personen. Vilka frågor som helst, de kan handla om GTAsajten eller något helt annat. Även personliga frågor får ställas. Däremot får veckans forumit inte svara på frågorna. Jag kommer att välja ut de bästa frågorna och genomför sedan en intervju med personen. Svaren kommer sedan att läggas ut i tråden.

De medlemmar som kommer agera intervjuobjekt kommer troligen att vara mer kända medlemmar. Detta för att göra intervjuerna intressantare. Även mer okända forumiter kommer att få bli intervjuade, men det kommer att ske mer sällan.

Om detta blir lyckat kommer det alltså att ske varje vecka. Nu undrar jag vad ni tror om detta. Gillar ni idén och vill ni att jag skapar "Träffa forumiten"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Verkar bra, dock så kanske en viss 'jag-gillar-inte-lekar'-person misstycker? :unsure:

Kanske, kanske inte.

Dock så gillar jag inte detdär med "mer kända personer" och "mer okända personer"... :unsure:

Så du menar alltså att det är intressantare att veta någonting om Göran Persson än om t,ex. Putte Olsson? ;)

Usch för persson

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara det inte blir för personliga frågor.

Det är lugnt, jag kommer endast att välja frågar som är okej. Lita på mig...

Jag kommer även att fråga personen som ska intervjuas innan jag gör tråden. Alltså om inte vill bli intevjuad så slipper man. :unsure:

@KalleR: Precis.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...