Jump to content

Kan nån lägga ut en karta där Dider Sarhs ligger?


Edino
 Share

Recommended Posts

Ska finnas en enda i hela spelet vad jag fattar... kollade på kartan och den skulle ligga i Rodeo i Los Santos... men saken är den att jag har typ klarat 55% av spelet och är i Las Venturas och gjort alla uppdrag för ''The Triad'' upp till ''A fish in a barrel'' och är på tredje uppdraget av Mafian men affären är ändå inte upplåst :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska finnas en enda i hela spelet vad jag fattar... kollade på kartan och den skulle ligga i Rodeo i Los Santos... men saken är den att jag har typ klarat 55% av spelet och är i Las Venturas och gjort alla uppdrag för ''The Triad'' upp till ''A fish in a barrel'' och är på tredje uppdraget av Mafian men affären är ändå inte upplåst  :'(

jag klarat till när man ska flyga till Liberty City HOST HOST ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska finnas en enda i hela spelet vad jag fattar... kollade på kartan och den skulle ligga i Rodeo i Los Santos... men saken är den att jag har typ klarat 55% av spelet och är i Las Venturas och gjort alla uppdrag för ''The Triad'' upp till ''A fish in a barrel'' och är på tredje uppdraget av Mafian men affären är ändå inte upplåst :'(

För mig öppnades Didier Sachs efter uppdrag Riot ;) i los santos

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...