Jump to content

Poker korten


 Share

Recommended Posts

Lite konstig trådtitel, för några kändisar är dom väl ändå inte. Enligt mig är det bara karaktärer från ett annat GTA spel.

Spader Knäckt: Lance Vance

Klöver Knäckt: Darkel

Hjärter Knäckt: Steve Scott

Ruter Knäckt: 8 Ball

Spader Dam: Vice City bruden

Klöver Dam: Misty

Hjärter Dam: Candy Suxxx

Ruter Dam: Asuka Kasen

Spader Kung: Sonny Forelli

Klöver Kung: Salvatore Leone

Hjärter Kung: Ricardo Diaz

Ruter Kung: Donald Love

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite konstig trådtitel, för några kändisar är dom väl ändå inte. Enligt mig är det bara karaktärer från ett annat GTA spel.

De är från Grand Theft Auto Vice City och eftersom det här är en GTASanAndreas forums del så tycker jag att dom är kända "här" och dom försöker att påminna er om honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite konstig trådtitel, för några kändisar är dom väl ändå inte. Enligt mig är det bara karaktärer från ett annat GTA spel.

Spader Knäckt: Lance Vance

Klöver Knäckt: Darkel

Hjärter Knäckt: Steve Scott

Ruter Knäckt: 8 Ball

Spader Dam: Vice City bruden

Klöver Dam: Misty

Hjärter Dam: Candy Suxxx

Ruter Dam: Asuka Kasen

Spader Kung: Sonny Forelli

Klöver Kung: Salvatore Leone

Hjärter Kung: Ricardo Diaz

Ruter Kung: Donald Love

Vem e Darkel? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte. Skrev av en sida.

Jag förmodar att Darkel e nån person från Gta 3, eftersom att jag har klarat ut både Vice city och San andreas :P

Fasst jag klarade nästan ut GTA 3 när jag lånade det av en kille :huh:

Hittade en bild

post-31-1119354969_thumb.jpg

Redigerad av Egget91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser ni inte att det är en gta3 bild...? :P

Problemet är bara att jag inte kan komma på vem han är i spelet. Kanske nån snubbe vid en telefonkiosk?

Måste bara lägga in den här länken! :P Han heter tydligen darkel med.. Måste vara han dom menar. :huh:

http://tom.vdh.free.fr/photos/photos_myste...darkel2_mys.jpg

ops.. var visst för långsam.. konkurans :P

Redigerad av Nark Buddy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser ni inte att det är en gta3 bild...? :P

Problemet är bara att jag inte kan komma på vem han är i spelet. Kanske nån snubbe vid en telefonkiosk?

Måste bara lägga in den här länken! :P Han heter tydligen darkel med.. Måste vara han dom menar. :huh:

http://tom.vdh.free.fr/photos/photos_myste...darkel2_mys.jpg

Han står under en tunnel i Portland Bay och Saint Marks. Och jag tror inte han är Darkel. Och mannen på bilden i länken är samma.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Står i en tunnel? :S Menar du dendär mystiska tunneln som kanske skulle blivigt vägen till en fjärde ö? Den som slutar vid 8-balls ställe?

Där inne står det ifs 4 luffare.. Men dom liknar inte den snubben på bilden. Och jag tror inte Darkel nr2 kommer från gta3. Tycker att jag vorde känt igen honom isf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Another mission source is a street urchin named Darkel (according to Game Informer, he will be replacing the Kill Frenzies that were in GTA and GTA2). Darkel is a rather odd addition who asks you to commit various random acts of violence. One such act mentioned in the IGN preview is to steal an ice cream truck, load it with dynamite, and then set off the bomb after attracting a large enough crowd. Sounds pretty dark but I'd imagine that its just the tip of the iceberg. There will be well over 50 mandatory missions and over 50 odd job type side missions. "

Stod på gouranga.. :huh:

Snackar dom om gta2 eller 3 nu? :S Blir riktigt förvirrad. En liten pojke.. Eller översatte jag rätt? Urchin.

*edit*

Ja det var tydligen om gta3..

Det är ju lugi ditt kötthuve! smile_av_GTA3_PLAYER.gif

Nej. Det här är Luigi:

http://www.gtascraper.com/content/luigi.jpg

Redigerad av Nark Buddy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...