Jump to content

Flyga Hydran?


Recommended Posts

Den är typ som en helikopter, man måste luta den framåt när man flyger den. Den åker tyvärr inte så snabbt.

Nej det måste man inte, jag vet inte vilken knapp på PC som gör så att man kan snurra på kameran, men med den knappen ska man luta lite uppåt. Dp får Hydran megafart och kan blåsa om vilket plan som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gtapimpfoolife (!?) har rätt! Men för att förtydliga! Knappen du ska trycka en (!!) gång på är samma knapp som gör så att CJ sätter sig ner när han står på marken! På PS2, som Gtahalicken ( :) ) sa så är det R3!

Det startar motorerna (om jag uppfattat det rätt) sen är det bara att trycka framåt med den knappen som du brukar använda pilarna eller vad du nu har! Hoppas det funkar! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är typ som en helikopter, man måste luta den framåt när man flyger den. Den åker tyvärr inte så snabbt.

HAHAHA, klart du kan ändra motorerna du ändrar moterarna så du kan flyga framåt med num8 och ställer tillbaka de med num2 t.ex. när du ska landa. Du ändrar landingsstället med numplus (+) knappen

Redigerad av bjolhead
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

RadiuZ: Följde det inte med nåt instruktionsbok med spelet? ;)

Jag köpte bara Cd-skivan... :wub:

vice24: Gtapimpfoolife (!?) har rätt! Men för att förtydliga! Knappen du ska trycka en (!!) gång på är samma knapp som gör så att CJ sätter sig ner när han står på marken! På PS2, som Gtahalicken ( ) sa så är det R3!

Det startar motorerna (om jag uppfattat det rätt) sen är det bara att trycka framåt med den knappen som du brukar använda pilarna eller vad du nu har! Hoppas det funkar!

Nja du skrivrer inte riktigt rätt häller.. Eller det kanske är så på din dator men på min är det:

Den stora + knappen längst bort till höger som Fäller ner/upp hjulen.

Numpad 8: Vrider motorena bakåt

Numpad 5/2 (Kommer inte ihåg men nån av dom): Vrider motorena neråt

Sen styr du som vilket plan som hällst.

Det dära med knappen man sätter sig ner (C knappen) händer ingenting när man sitter i planet.

Men tack för hjälpen allihopa.

En lite guide om hur man flyger allmänt skulle inte sitta fel..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...