Jump to content

sir yes sir


Henkibojj
 Share

Recommended Posts

hur får man ut gubben ur tanken på sir yes sir? har för mig att de ska stanna nån gång, men jag vet inte när och varför... :rolleyes::o:);) *visslarförstuletochhoppasattstellintetittarhitåt*

När dom stannar för att köpa munkar så går du och "fixar" dörren med en motorsåg, sen glider du fridfullt iväg!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med han som körde över militärerna. själv tog jag helikoptern och brände allt med bazookan förutom pansarvagnen. sen tog jag fram m4a1 och sprayade på dörren (för den går igenom...) och sen ramlade föraren ut, vips och dte är ingen kvar. bara ta panzer'n och sticka... ;););):shifty:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mja, okej. stäng topicen bäst ni vill, mods, men min avsikt var ändå att skapa lite glädje här, så straffa mig fr det, bara - gör det! Vive la revolution!

(:shifty:)

Thats the spirit! Revelotionera mera!

Men iallafall, du har fått ditt svar så...haha!

Edit: Tog bort något jag inte borde skrivit, haha!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

seriöst inlägg:

*för er som inte begrep innehållet av denna topic, läs http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...10319&hl=munkar .

*jag hade inget problem med uppdraget, jag snäppte gubben ovanför och stack iväg med tanken, efter att ha ställt en vanlig bil i vägen först.

*Okka:vad borde du inte ha skrivit? gör ett pm. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...