Jump to content

BILSPÅRNING


Alle090
 Share

Recommended Posts

jag har klarat tre listor där man ska hitta bilar (kom ej ihåg vad stället hette). men på den tredje står hela listan kvar och alla bilar är hittade!! fattar ej vad jag ska göra, hitte en special bil eller ta varenda bil i hela VC. allt jag vill är att tävla mot andra bilister. på kartan man får med spelet kan man se när man mr.VERCETTI ska tävla. (TROR JAG) ;) vet någon hur jag kan tävla. först trodde jag att det var det stora runda huset på andra Ön i mittemot hamnen!

snälla hjälp mig! jag gör nästan allt :'(

GRAND THEFT AUTO VOCE CITY 4EVER

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. det finns bara 3 listor i sunshine autos.

2. Åk till sunshine autos, gå in i den rosa cirkeln så att du ser kartan, tryck "shift" och sen står det att du ska ta en bil och ta dig till startfältet, och raca såklart. Finns 6 race sammanlagt.

Fyra listor är det väl ändå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyra listor är det väl ändå?

här är dom

Lista 1:

Landstalker

Idaho

Esperanto

Stallion

Rancher

Blista Compact

Belöning:

Deluxo

Lista 2:

Sabre

Virgo

Sentinel

Stretch

Washington

Admiral

Belöning:

Sabre Turbo

Lista 3:

Cheetah

Infernus

Banshee

Phoenix

Comet

Stinger

Belöning:

Sandking

Lista 4:

Voodoo

Cuban Hermes

Caddy

Baggage Handler

Mr. Whoopee

Pizza Boy

Belöning:

Hotring Racer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för det första SPEEDER tycker jag inte att du ska svara nåt om du inte tycker om det!!! :lol: vilket pucko!

Men om det finns fyra listor måste det vara något fel. för jag är på den tredja och alla bilar är struckna med röd färg. och när jag går in i den rosa saken kommer alla streetrace banorna upp men inte någon USE knapp eller någon förklaring!! :rolleyes: är det så att man måste klara alla listorna före racen. jag har typ försökt med alla bilar igen, men dom säger ( det står framför garaget ) att dom redan har den bilen!!

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

för det första SPEEDER tycker jag inte att du ska svara nåt om du inte tycker om det!!! :lol: vilket pucko!

Men om det finns fyra listor måste det vara något fel. för jag är på den tredja och alla bilar är struckna med röd färg. och när jag går in i den rosa saken kommer alla streetrace banorna upp men inte någon USE knapp eller någon förklaring!! :rolleyes: är det så att man måste klara alla listorna före racen. jag har typ försökt med alla bilar igen, men dom säger ( det står framför garaget ) att dom redan har den bilen!!

När du valt vilket race du vill köra så trycker du på knappen under enter

tror den heter höger shift då uppmanas du att hämta en snabb bil å köra till startplatsen

Gå in i bilhallen å upp på andra våningen

har du fyllt alla listorna så finns det 2 bilar här Sandking och Streetracern

och då är det riktigt att det inte går att komma med fler bilar där nere

annars har du råkat ut för nåt skumt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...