Jump to content

UNINSTALL MODS????????????????


Alle090
 Share

Recommended Posts

Jag älskar vice city men många mods funkar inte, jag har många modsinstaller och img tools men ibland stannar spelet och det står att det är något fel och så står det adressen med siffror. P.S jag har bra dator som inte hackar så det ät inte fel med darton. ^_^:( men jag villl ha många mods i spelet.

T.e.x vissa mods ska man byta ut saker som NEW VICE CITY 2004. men det funkar inte ibland (då kommer den rutan med adressen och felet). så det är bara att ta byta till baka sakerna. men bilarna som inte funkar kan jag inte ta bort för jag vet inte var GTAMODINSTALLER har lagt alla bil filer och jag har ingen BACKUP, så jag får om installera GTA VC. jag är inne på min åttonde ominstallation!!

snyft hjälp :'( :'( :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har bara kunnat att ha 1-5 mods.en gång hade jag 1 mod men det funka ej T.EX SAND KING bilen funkar ej, när den ska komma så dyker det upp samma ruta som vanligt. och jag älskar NEW VICE CITY 2004 men det händer samma. ;) men jag har kunnat att ha högst 3 mods. jag har typ alla vertyg som man behöver! ;);) men vissa saker funkar inte, kanske dom skadades under nerladdningen. :D:wub: :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...