Jump to content

Problemos


Cortez
 Share

Recommended Posts

ok..så här ligger det till:

GTA:VC funkade helt perfekt för mig,varvade spelet och allt funkade jettebra hade fett kul.men nu vill man gå online.men detta problem har inte ,ed MTA att göra.jag hade en tekniker hemma hos mig som fixade internet på min dator.nån dag senare gick man in på datorn,och såg att GTA:VC ikonen va borta.jag sökte efter GTA i filer och mappar.den hittade inget.då var det väl bara att ominstallera då.gjorde man det,allt va klart precis som när man för första gången installerade det.trycker på genvägen man skapat på skrivbordet vru, vrum svarta bilden kommer upp och det ser ut som den ska starta vice city.men det blir inte så.det kommer en svart bild i tre sek sen e man tebax i skrivbordet igen :angry: så är det varje gång...förresten man tankade hem en uppdatering av graffet oxå.den engelska versionen.tenkte ta den internationella men den var större än den engelska.kan det ha nåt med problemet att göra ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...