Jump to content

HAHAHA...


Jacker
 Share

Recommended Posts

Tack för tipset!!! Det var nog fan det roligaste jag sett i hela mitt liv!!!!!!! Det är ju

helt underbart fan!!! Du är min bästa kompis nu bara så att du vet det!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ElGato!....sluta klaga på han........nångång i ditt liv har väll du oxå haft problem med t.ex ss's ?...lr nå liknade...så du ska inte hålla på å klaga.....

jacker feter du lagt in din bi l på paint sås sparar du förstås :rolleyes: sen ska du gå in på internet det finns en uppload sida som vi på forumet använder och den är..http://equinox.homelinux.net/public/uploader/...fast först nåste du regga dig där....väligt enkelt prg dessutom---

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ElGato!....sluta klaga på han........nångång i ditt liv har väll du oxå haft problem med t.ex ss's ?...lr nå liknade...så du ska inte hålla på å klaga.....

jacker feter du lagt in din bi l på paint sås sparar du förstås :D sen ska du gå in på internet det finns en uppload sida som vi på forumet använder och den är..http://equinox.homelinux.net/public/uploader/...fast först nåste du regga dig där....väligt enkelt prg dessutom---

hehe.. tagga ner lite..

för det första så klagade jag inte, jag skämtade, vilket är en viss skillnad.

för det andra så är det klart att jag har haft problem med allt, man är alltid nybörjare nån gång, men jag skulle inte skylta med "ElGato äger!!!!" i största möjliga bokstavsstorlek om jag var såpass mycket nybörjare att jag inte visste hur man tar screenshots :D

Men det var ett skämt, ok..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...