Jump to content

GTAsajten träff


Joey
 Share

om de skulle bli av så var skulle du vilja att de blev?  

70 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag votade sundsvall. för de är närmast eftetr som ajg bor i Östersund. + att va i gatan ska man göra på en sån träff? sitta och prata GTA? nä du, fan mer än häften av er är som min lillebrorsa. :rolleyes: No thaks, Personligen skulle de vara kul att träffa FerkurZ, Stellhell, Hultan, Blaque och nåra till, som man lärt sig känna lite bättre :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag votade sundsvall. för de är närmast eftetr som ajg bor i Östersund. + att va i gatan ska man göra på en sån träff? sitta och prata GTA? nä du, fan mer än häften av er är som min lillebrorsa. :rolleyes: No thaks, Personligen skulle de vara kul att träffa FerkurZ, Stellhell, Hultan, Blaque och nåra till, som man lärt sig känna lite bättre :lol:

ärligt talat tycker jag inte det är rätt att säga så ifall vi skulle träffas så skulle vil väll snacka om allt möjligt fritid politik osv osv jag menar det vore kul att träffas men jag för mig är du ju lätt att komma men för dom som bor lite längre ifrån stockholm kan jag förså dom attt dom vill veta vad vi skulle göra men för dom som redan bor sthlm är det ju inga problem så jag tycker dom som vill komma kanske borde diskutera vad vi skulle göra(ny tråd kanske för det?) men då är det ju viktigt att veta vilka som skulle kunna tänkta sig att komma så om du är intresserad skriv det så kanske vi kan göra en ny tråd där alla som är intresserade kan komma och diskutera vad vi skulle göra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...