Jump to content

Hur får man moddar att funka?


Gottfrid
 Share

Recommended Posts

Ja har laddat hem en hel hög med nya bilar som jag gärna vill använda, men jag hittar ingenstans här på forumet hur man gör.

Ja har förstått att man ska använda nåt som heter img tool, eller har jag fattar´t fel?

Med den ska man sedan byta ut vissa saker, eller?

Finns det nån som kan förklara lite enkelt hur man gör eller blir det för krångligt att förklara för en som inte är data hacker :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju riktigt lätt ju när man väl lärde sig det :mellow:

Ja installerade Vice city mod manager och laddade ner dom bilarna som jag ville ha, och det var ju skitkul.

Men nu har ja en ny fråga.

Innan jag hittade VCMM och lärde mig den så laddade ja ner en hög med andra specialbilar från en tysk sida till VC.

Nu undrar jag, kan jag få in dom på något vis i VCMM? eller går det möjligtvis att söka på några andra sätt med VCMM för att hitta andra bilar?

Tacksam för svar! Mvh Gottfrid! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju riktigt lätt ju när man väl lärde sig det :mellow:

Ja installerade Vice city mod manager och laddade ner dom bilarna som jag ville ha, och det var ju skitkul.

Men nu har ja en ny fråga.

Innan jag hittade VCMM och lärde mig den så laddade ja ner en hög med andra specialbilar från en tysk sida till VC.

Nu undrar jag, kan jag få in dom på något vis i VCMM? eller går det möjligtvis att söka på några andra sätt med VCMM för att hitta andra bilar?

Tacksam för svar! Mvh Gottfrid! >_<

går med vicecity pakager nåt,. finns på vcm sidan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...