Topp3 Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 (redigerad) Jag sökte och hittade ingen tråd som tog upp det här, så jag frågar: Jag ska göra om vapen i zModeler, och att göra själva vapnen är inte svårt. Men sen när jag lägger in .dff-filerna i gta3.img så är dom bara vita. Asså i spelet, när jag håller i dom. Antagligen har det nå't med .txd-filerna att göra, men jag har ingen aning om hur jag ska göra för att få rätt. Hjälp. :'( Redigerad 7 juli, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Men ta lite ost så blir du lycklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Ingen som kan hjälpa? :'( Jag vill lattja med min nya minigun. Bara säga vad jag ska göra för att få färg på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Som StellHell skulle ha sagt: Alphan ska vara vit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Som StellHell skulle ha sagt: Alphan ska vara vit Öh... jag sitter inte och pysslar med ett nytt skin direkt. Asså vad gör jag för fel? Först gör jag en ny modell i zModeler, sparar den som minigun.dff och ersätter den gamla med den. Jag vet att jag omöjligt kan få rätt färger om jag bara gör så, men jag borde få nå'n typ av kladd iallafall. Fortfarande ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 jag vet inte mycke om sånt(blir bara förvirrad ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts