Jump to content

Yamaha YZ??


Chrille
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

hmm jag försökte också lägga in yamaha yz men det funka inte överhuvud taget... nån som vet vad jag har gjort för fel??? jag har lagt in sanchez.dff i gta3.img och sanchez.txd i txd.img och ändrat sista sifforna i carcols.dat till 1.1...

det blir bara den vanliga crossen... förrästen ingen bil som jag lagt in har funkat... vad gör jag för fel?

Redigerad av SeZq
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena. :wacko:

Jag gör så att jag tar först bort sanchez.dff i gta3.img och sedan lägger till den nya, d.v.s. yamaha yz 450, (sanchez.dff). Sedan går jag in i txd.img och tar bort sanchez.txd och lägger in den nya sanchez.txd (yamaha yz)

Sedan funkar allt. Förutom med färgerna.. Pallar inte att klura med det. Vet hur man gör, men skitsamma.

Allt gör jag i IMG tools. Annars kan man också använda GTA Mod Installer. Den gör allt åt en genom lite tryckningar på <Next>

Ha de fint, och modda på

:wub::wub::wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena. :rolleyes:

Jag gör så att jag tar först bort sanchez.dff i gta3.img och sedan lägger till den nya, d.v.s. yamaha yz 450, (sanchez.dff). Sedan går jag in i txd.img och tar bort sanchez.txd och lägger in den nya sanchez.txd (yamaha yz)

Sedan funkar allt. Förutom med färgerna.. Pallar inte att klura med det. Vet hur man gör, men skitsamma.

Allt gör jag i IMG tools. Annars kan man också använda GTA Mod Installer. Den gör allt åt en genom lite tryckningar på <Next>

Ha de fint, och modda på

:angry:<_<:rolleyes:

Du ska lägga både sanchez.dff och sanchez.txd i gta3.img... Filen txd.img ska du inte ändra i, denn innehåller bara hus texturer och annat...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...