Jump to content

Någon som har tips på hur man dödar Salvatore


uncle bob
 Share

Recommended Posts

Jag kan inte förstå hur man ska döda det där feta svinet. Om man ska köra över honom så sprängs man bara när de skjuter en till grillkol. Och om han kommer in i bilen så flyger han ju hem till torpet som ett piggsvin som satt på pälsen ut och in!!!!!! Någon som kan tipsa snälla!!!!!!! / Micke :eh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag höll också på som *** innan jag klarade det uppdraget tills jag kom på hur man kan göra (det finns säkert flera lösningar) Jag tog polisbåten från Staunton till Portland, körde upp på stranden o sprang upp till huset. Jag glömde säga att jag köpt på mig en massa handgranater innan....

Sen stod jag bakom ett träd o väntade på mitt offer dvs Salvatore (jag gillade egentligen den killen, men, men, är man gangster så är man :P

När bilarna kommer fram till garaget så bara lobba granater som en vettvilling---ajöss Salvatore!!

Det kan vara bra att göra några provkast först så man var de hamnar.

Detta funkade för mig 2ggr i rad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså...absolut enklast är ju bara att köra över bron till portland...köra upp till hans hus och vänta på den lille mafiosen att anlända...du kan även medans du väntar ställa för dom bilar som står på parkeringen + den du kom i framför garageporten...då tar det tid för honom att köra in....under tiden så matar du bara maskin gevär, pumphagel el nåt annat till bilen börjar brinna!!
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alla sätt är bra utom de dåliga I guess!!

jag tycker det lättase är som sagt : ta ett Sniper ladda med lite skot(behövs egentligen bara 1 menemne) så åker du till Lugi's Club...mitimot finns ett höghug....bakom det finns en trappa upp......ta den sen är det bara att vänta.....enklaste jag vet.....dom andra är ju bara dryg.....det är nog oxå menigen att man ska göra så :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...