Jump to content

Sir yes Sir


celtic
 Share

Recommended Posts

Jag har försökt flea gånger men jag klarar fortfarande itne av att stjäla pansarvagnen ur konvojen på "sir, Yes, Sir" Är det någon som har nåt bra tips till mig så att jag kan få skiten gjort. ?

Är det nån som vet om det går att ragga brudar i VC ? (förutom hororna)

Var finns det kraftfullare vapen än de som man kan handla på "ammu-nation"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1, köp en hammare. åk bakom pansarvagnen och kör över truppen på vänster sida. dom kommer börja jaga dig. kör en bit därifrån. och snabbt tillbaka hoppa ur bilen och banka bort dörrn... och ta tanken och kör dit du ska. använd gärna motorsåg istället fö hammare, sågen tar bort allt. andra taktiken: kör bakom dom tills dom stannar vid munk cafèt tank-chaffisen går in och köper munkar åt teamet *din tid att ta tanken... tredje sättet: ställ din bil ivägen för tanken medans militären lyfter bort bil sågar du bort dörrn och tar tanken...

2, skriv in fusket: "FUNNYMAGNET" så garanterar ja dig att du kommer få brudar... andra sättet: om köpt "pole position" så finns det ett uppdrag där en tjej strippar fö dig... efter hon gjort det betalar du 600$

3, efter phils uppdrag... andra sättet: skriv in: "NUTTERTOOLS", "PROFESSIONALTOOLS" eller "THUGSTOOLS" varje kod innehåller olika vapen "NUTTERTOOLS" är bäst. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1, köp en hammare. åk bakom pansarvagnen och kör över truppen på vänster sida. dom kommer börja jaga dig. kör en bit därifrån. och snabbt tillbaka hoppa ur bilen och banka bort dörrn... och ta tanken och kör dit du ska. använd gärna motorsåg istället fö hammare, sågen tar bort allt. andra taktiken: kör bakom dom tills dom stannar vid munk cafèt tank-chaffisen går in och köper munkar åt teamet *din tid att ta tanken... tredje sättet: ställ din bil ivägen för tanken medans militären lyfter bort bil sågar du bort dörrn och tar tanken...

2, skriv in fusket: "FUNNYMAGNET" så garanterar ja dig att du kommer få brudar... andra sättet: om köpt "pole position" så finns det ett uppdrag där en tjej strippar fö dig... efter hon gjort det betalar du 600$

3, efter phils uppdrag... andra sättet: skriv in: "NUTTERTOOLS", "PROFESSIONALTOOLS" eller "THUGSTOOLS" varje kod innehåller olika vapen "NUTTERTOOLS" är bäst. :huh:

inte fuska :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag kom med en helikopter långt innan på vägen helikoptern spärra av gatan

sen ställde mig vid gränden (mellan husen) och vänta lite

och när dom kom peppra med kulspruta

soldaterna och lastbilarna sprängde sig själva

sen var det bara att vänta på ett tillfälle att sno tanken

jag skadaded 0 i armor och health

:blink:

Redigerad av Ade
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...