Jump to content

Jag upptäckte en sak med helikoptern.


fst0202
 Share

Recommended Posts

Jag var ute och letade rampages med en helikoptrer. (Maverick). Så råkade jag komma åt knappen att byta kamera och på något sätt så upptäckte jag att med "Cinematic Camera" så kan man skjuta med Uzi genom sidofönstret med helikoptern. Alltså, ställ in på "Cinematic Cam" och gör som vanligt när man ska skjuta genom sidorutan på bil. Det är inte ett dugg värt för det går inte att sikta men det är roligt ändå! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

här är en annan kul grej med helikopter´n: flyg över starfish island och kolla poolarna vid varje hus... en föreställer magen av en tjej (från halsen till midjan) tyvärr inte naken :lol: hon har behå och trosor. och vid ett annat hus (mittemot diaz´s) är det format till ett: R* och i den poolen finns en eldkastare (flamethrower). en ganska kul grej faktiskt. :lol::lol::lol:<_<:teehee::lol:<_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

här är en annan kul grej med helikopter´n: flyg över starfish island och kolla poolarna vid varje hus... en föreställer magen av en tjej (från halsen till midjan) tyvärr inte naken :( hon har behå och trosor. och vid ett annat hus (mittemot diaz´s) är det format till ett: R* och i den poolen finns en eldkastare (flamethrower). en ganska kul grej faktiskt. ;):P;):P;););)

De där men Rockstar visste jag men jag har inte sett bruden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...