Jump to content

Messing with the man


Knylan
 Share

Recommended Posts

Är man inkompetent om man inte klarar av "Messing with the man" uppdraget? Alltså det man får av MC-bossen. Man ska ha sönder bilar och sådant och döda folk för att fylla en mätare. Antar att det är väldigt enkelt egentligen, finns det några knep? Jag har lyckats en gång, men då kom snuthelikoptern och avrättade mig. Finns det saker som fyller upp mycket av mätaren som man kan spränga? Blir galen snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är man inkompetent om man inte klarar av "Messing with the man" uppdraget? Alltså det man får av MC-bossen. Man ska ha sönder bilar och sådant och döda folk för att fylla en mätare. Antar att det är väldigt enkelt egentligen, finns det några knep? Jag har lyckats en gång, men då kom snuthelikoptern och avrättade mig. Finns det saker som fyller upp mycket av mätaren som man kan spränga? Blir galen snart.

det är ett uppdrag som kan vara lite jobbigt...

jag köpte ett bra vapen och sköt ner alt som jag såg...

gör det....köp ett bra vapen och peppra alt vad du har!!! :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det finns inga andra saker man kan göra? Jag brukar alltid åka till vapenaffären som inte ligger långt därifrån och köpa de tre bästa vapnen först men det skiter sig alltid ändå. Polisen lyckas alltid skjuta sönder mig.

jag antar att du köper vapnen INNAN du startar uppdraget?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag antar att du köper vapnen INNAN du startar uppdraget?

Jo givetvis. Antar att det sättet jag gör på är helt fel. Jag har fått uppdraget, kommer ut på gatan och börjar på en gång att skjuta sönder bilar vilket då gör att det inte kommer så avsevärt mycket bilar sedan. Något tips på vart man kan åka där det finns mycket att skjuta sönder, mycket folk osv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo givetvis. Antar att det sättet jag gör på är helt fel. Jag har fått uppdraget, kommer ut på gatan och börjar på en gång att skjuta sönder bilar vilket då gör att det inte kommer så avsevärt mycket bilar sedan. Något tips på vart man kan åka där det finns mycket att skjuta sönder, mycket folk osv?

gå ut på motorvägen utanför mc-klubben, och sen är det bara att slakta.

har du rocket launchern så blir allt mycket lättare, eftersom du får rätt så mycket för att skjuta sönder bilar och helikoptrar. döda inte ambulans gubbarna, de återupplivar poliser och alla andra så u kan döda dem igen :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gå ut på motorvägen utanför mc-klubben, och sen är det bara att slakta.

har du rocket launchern så blir allt mycket lättare, eftersom du får rätt så mycket för att skjuta sönder bilar och helikoptrar. döda inte ambulans gubbarna, de återupplivar poliser och alla andra så u kan döda dem igen :shifty:

Rocket launcher? Vart köper/snor man en sån?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...