Jump to content

Back In Town


Black Knight
 Share

Recommended Posts

hahah! Jag klarade uppdraget där man ska spränga en byggnad med en liten helikopter!! UTAN FUSK!! :lol: YeeeeY!

Orkade nästan inte spela klart när jag var på det svåra uppdraget men jag fick ett tips av en polare, först tog jag helikoptern och dödade alla i byggnaden sedan började jag planta bomberna!!! =)

Nu kan jag spela vidare!! wooo hooo! Vice City Rox! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe.. fattar inte problemet de flesta verkar ha med den alltså!

Jag anser mig inte vara bra, jag anser mig vara typ medelmåttig.. jag klarade det uppdraget efter tre eller fyra försök och då hade jag inte listat ut att man kunde få helikoptern att köra frammåt! Jag hade missat det där med numpad 9 och körde uppdraget genom att flyga åt sidan och snurra runt (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hahah! Jag klarade uppdraget där man ska spränga en byggnad med en liten helikopter!! UTAN FUSK!! :) YeeeeY!

Orkade nästan inte spela klart när jag var på det svåra uppdraget men jag fick ett tips av en polare, först tog jag helikoptern och dödade alla i byggnaden sedan började jag planta bomberna!!! =)

Nu kan jag spela vidare!! wooo hooo! Vice City Rox! ;)

F*n den var ju enkel, och skitkul... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...