Jump to content

<GGGGGGRRR!!!?!?!?!??!???gf´dsf


Joey
 Share

Recommended Posts

måste ha hjälp kvikkt... skulle formatera den gammla datorn men det gick inte...dom snackade om nån jävla volym som e används...körde in recovery CD-n för 98 och hela datorn e CP!"!!! hur i helvete kan man formatera när man inte kommer nå vart...2003 laddar men sen startas allt om.. -_-;) kan man formatera på nått annat sätt?!?!?!?!?!??! :mellow::angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste starta datorn i dos för att kunna formater hårddisken som windows ligger på.

För att starta datorn i dos så behöver du en startdiskett, jag är inte säker på hur man fixar en i 98 men det är nog liknande det i XP.

Prova detta:

Stoppa i en diskett och högerklicka på diskettenheten i den här datorn, välj formatera och kryssa i rutan "skapa en msdos startdiskett"(tror att det står så).

Sen när det är klart så startar du om datorn och då ska du komma in i dos istället för win.

Men nu kan jag inte hjälpa dig mycket mer för jag kommer inte ihåg dos kommandona för att formatera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...