Jump to content

var i helvete


skribb
 Share

Recommended Posts

jg hade problem förrut att hitta Blista Compact men efter nån halvtimme eller två så hitta jag den...de é bara åka runt, runt, runt tills du hittar den...

Det va precis lika för mig när jag skulle ha Blista Compact, jag åkte runt i över en timme innan jag hittade en.

Så det kan vara j*vligt drygt ibland att hitta den bilen man letar efter, men det är bara att fortsätta leta så hittar man den efter ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig brukar de alltid köra förbi nån Esperanto vid Auntie poulet eller vad hon heter, norr om Sunshine auto...

Jag hade problem som f*n att hitta rancher första gången jag spelade igenom spelet, sökte i nån timma utan att hitta, nu håller jag på att köra om det igen så jag tänkte vara lite smart och spara en Rancher, en virgo och en sabre i garaget bortom V-rock samtidigt som jag gjorde uppdrag för Love fist (för dom hade jag mest problem med först, alla sabre's var bara poff borta :( ) ... självklart så hittade jag all utom virgo just utanför sunshine auto när jag väl köpt stället :huh: men...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...