Jump to content

screen shot`s


BTBoresund
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 701
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det kan bli problem med zebra cab när man börjar ändra namn på bilar har jag märkt, För när man går in i den bilen så låser sig spelet helt och man måste stänga av datorn på knappen, men detta är lätt avhjälpt genom att ändra namn på zebra cab till vad som helst för det kommer inte att synas i alla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan bli problem med zebra cab när man börjar ändra namn på bilar har jag märkt, För när man går in i den bilen så låser sig spelet helt och man måste stänga av datorn på knappen, men detta är lätt avhjälpt genom att ändra namn på zebra cab till vad som helst för det kommer inte att synas i alla fall!

puh då är jag inte ensam!! :alien: ( :ph34r: )... men jag har en zebracab i garaget, om jag byter namn på den lär väl spelet hänga sig när jag försöker öppna garaget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

i instruktionen till dmagicwheelmod står det så här: 1. Add this line to the default.dat file below MODELFILE MODELS\GENERIC\wheels.dff.

MODELFILE MODELS\GENERIC\nowheel.DFF

hur gör man detta?

Öppna default.dat med anteckningar så ser du en rad där detta står: MODELFILE MODELS\GENERIC\wheels.dff.

Och under den raden lägger du till MODELFILE MODELS\GENERIC\nowheel.DFF.

Så att det ser ut såhär:

# model data

MODELFILE MODELS\GENERIC\AIR_VLO.DFF

MODELFILE MODELS\GENERIC\WHEELS.DFF

MODELFILE MODELS\GENERIC\nowheel.DFF

#

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...