Jump to content

Känner mig lite dum...


Knylan
 Share

Recommended Posts

... som ställer den här frågan och ni tycker säkert att jag är ännu dummare. Men jag har iaf kört fast. Är inte någon van GTA spelare men har iaf spelat VC nu och kommit en bit. Jag har iaf fått ett uppdrag via en payphone, det lyder som så att det är ett flertal grabbar i stan som är med i nån liga eller vad fan det var och dom har endera jobb eller så är dom bara här på semester. Som det ska verka alltså. Problemet är det att redan då jag ska hitta första killen så hittar jag honom inte, radarn visar att han ska vara strax utanför ett av varuhusen men där så är det en liten skog bara. Vart fan ska jag hitta snubben? Tacksam för svar, börjar lacka ur. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lysande. Tänk att man inte tänkte på det, dock så är kanske inte placeringen den mest logiska för en mänsklig varelse. Eller var det som skyltmontör han jobbade? Scheissesamma... Tack hur som helst. :unsure:

han jobbar som det...det uppdraget fastnade jag också på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

... som ställer den här frågan och ni tycker säkert att jag är ännu dummare. Men jag har iaf kört fast. Är inte någon van GTA spelare men har iaf spelat VC nu och kommit en bit. Jag har iaf fått ett uppdrag via en payphone, det lyder som så att det är ett flertal grabbar i stan som är med i nån liga eller vad fan det var och dom har endera jobb eller så är dom bara här på semester. Som det ska verka alltså. Problemet är det att redan då jag ska hitta första killen så hittar jag honom inte, radarn visar att han ska vara strax utanför ett av varuhusen men där så är det en liten skog bara. Vart fan ska jag hitta snubben? Tacksam för svar, börjar lacka ur. :lol:

Man kan också läsa texten och lyssna på vad dem säger.

Gjorde jag efter ca 5 försök (och ca 35 minuter).

Funkade utmärkt :P

SKönt att höra att de ordnade sig iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...