Jump to content

GTA: Matrix


Flumm
 Share

Recommended Posts

Jag ska börja med ett spel i 2d ("BLÄ!" tänker ni nog nu) det blir en blandning mellan GTA och Matrix men det kan nog inte heta GTA: Matrix för att GTA® äger R* och Matrix® äger Matrix® ju... jag vill nu ha idéer och namn till spelet... inte bara namn idéer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag ska börja med ett spel i 2d ("BLÄ!" tänker ni nog nu) det blir en blandning mellan GTA och Matrix men det kan nog inte heta GTA: Matrix för att GTA® äger R* och Matrix® äger Matrix® ju... jag vill nu ha idéer och namn till spelet... inte bara namn idéer.

Skriv lite tydligare tack! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

GTA: Matrix (det är ett gta liknande spel i 2D som jag ska skapa). Ge namnidéer och spelidéer.

PS. Namn idéer då menar jag att du ska komma på ett namn istället för GTA: Matrix... Nåt som inte är skyddat för matrix och GTA är ju skyddade

Säg till om du vill hjälpa med sprites eller ljud.

Redigerad av Flumm
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska börja med ett spel i 2d ("BLÄ!" tänker ni nog nu) det blir en blandning mellan GTA och Matrix men det kan nog inte heta GTA: Matrix för att GTA® äger R* och Matrix® äger Matrix® ju... jag vill nu ha idéer och namn till spelet... inte bara namn idéer.

hur stort hade du tänkt å göra det? jag tänkte bara om modemarna kunde tanka ner et..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Ja intro filmen kanske tar kanske 30 mb (alla har inte divx använder radius)... Men det kanske kommer en Lite-version utan cutscenes och intro... Då kanske spelet tar 20 mb... alltså en tidig version. Med cutscenes och allt chansar jag på att full-versionen tar ca 100 mb... det är väl inte så farligt?

GTMat ska det heta det? Skriv andra förslag eller säg om det är bra.

Och ge mig en sida man kan hitta ljudeffekter på.

Finns det nåt spel som heter GTM? Grand Theft Matrix (men det heter bara GTM). Isåfall skulle man ju kunna kamp mot agenterna som i filmerna.

Redigerad av Flumm
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det ska heta Grand Theft Ammo: Luleå eller bara Grand Theft Ammo... eller Grand Theft Auto: Luleå... men då måste jag få tillstånd av R* först... nån som vill pli producerare? Du behöver bara maila folk och fixa saker... skriv om du vill bli det...!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...