Jump to content

Metal Gear Solid


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 2,6k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu är jag tillbaka :huh: Men jag har inte heller fått nåt svar från Konami ^_^

Nåja jag kan berätta en ny skoj grej man kan göra i MGS2, när man springer runt naken i Arsenal Gear, ska man bli upptäckt och springa tillbaka till saken man var fastbunden i och ställa sig mot den... när vakten kommer får man höra en kul grej :(

Har nån nått tips på hur man dödar alla Metal Gear Ray?? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JA!!!! JAG KLARADE ALLA 10 METAL GEAR RAY!!! :(:D^_^:oB) JIPPI!!!

Igår fick jag damp på dom... fast jag var lite trött. :ermm: Nu är det bara Solidus kvar... :o

*Stolt som f*n!*

Det där med mailet till Konami, första gången jag mailade dom tog det tre dar innan dom svarade :huh: och alla andra gånger två dar... :P

Redigerad av Fredrico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JA!!!! JAG KLARADE ALLA 10 METAL GEAR RAY!!! :(B)^_^:oB) JIPPI!!!

Igår fick jag damp på dom... fast jag var lite trött. :ermm: Nu är det bara Solidus kvar... :P

*Stolt som f*n!*

Det där med mailet till Konami, första gången jag mailade dom tog det tre dar innan dom svarade :huh: och alla andra gånger två dar... :D

Ska leta lite nyheter nu... se om jag hittar något... En annan kul grej i MGS2 är att kyssa P bilderna

i skåpen.. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska leta lite nyheter nu... se om jag hittar något... En annan kul grej i MGS2 är att kyssa P bilderna

i skåpen.. :D

Jepp :P Du kanske inte har sett att jag har skrivit detta så jag skriver det igen, när man springer runt naken i Arsenal Gear, ska man bli upptäckt och springa tillbaka till saken man var fastbunden i och ställa sig mot den... när vakten kommer får man höra en kul grej

Nu har jag Wig (orange)!!!! B):o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En till kul grej, när man ser en massa insekter... kasta eller skjut en granat på klungan... SPLATT!! :(

Ett tips när man slåss mot Vamp, när han bockar i början, gå så långt fram du kan utan att ramla i vattnet och skjut stingermissiler på honom... :ermm: sluta inte skjuta, skjut tills han dör. Sk*tlätt :huh:

Fortfarande inget svar från Konami ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En till kul grej, när man ser en massa insekter... kasta eller skjut en granat på klungan... SPLATT!! ^_^

Ett tips när man slåss mot Vamp, när han bockar i början, gå så långt fram du kan utan att ramla i vattnet och skjut stingermissiler på honom... :huh: sluta inte skjuta, skjut tills han dör. Sk*tlätt :(

Fortfarande inget svar från Konami :o

LOL tack för tipset!! :o .. Jag har inte fått svar från KonamI :'( ..Dom hatar mig säkert :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...