Jump to content

100% save fil


Jocken
 Share

Recommended Posts

joakimnestor: Läs readme:n som följer med Zip-filen ^_^

Verkar inte vara du som har lirat igenom det :P

hahaha !!

lite fisk style där åxå ju ! B)

mega lögn och allt !

(man är inte en fisk bara för att amnn ljuger... o mman ljuger är man en ful fisk ! du börjar vist bli en liten ful firre... Skribb är bara en fisk !)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok, inte min save fil, men jag har iaf vice city pc :blink:

du är ändå en ful fisk...

(om jag skulle säja att jga har köpt Vice City i finland så får ni inte tro mig...

är ju inte så mega försjust i finland... så jag har laddat ner det då... fast jag kommer inte göra det ändå...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nehepp. ett typiskt exempel på en äkta dålig forumit. JAg kommer helt oskuyldigt och ger er en 100% save fil och tacken blir att man blir hånad för man inte har gjort det själv :mellow: Därför ska jag niog dra mig ifrån detta forum....alla klagar på varandra HELA, HELA tiden...sjukt..tragiskt...rekommenderar då www.gtaforums.com , ett seriöst forum med trevliga och seriösa medlemar :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nehepp. ett typiskt exempel på en äkta dålig forumit. JAg kommer helt oskuyldigt och ger er en 100% save fil och tacken blir att man blir hånad för man inte har gjort det själv :mellow: Därför ska jag niog dra mig ifrån detta forum....alla klagar på varandra HELA, HELA tiden...sjukt..tragiskt...rekommenderar då www.gtaforums.com , ett seriöst forum med trevliga och seriösa medlemar :wub:

Varsågoda, en 100% save fil till er från mig  :P

klart man tror att du gjort den...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...