Jump to content

Charmed Min favorit serie!


 Share

vad tycker ni om charmed/förhäxad?  

32 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Okej...du kan ju iof uttrycka saker...ehh...lite mindre aggresivt!..

Jag var fast vid Buffy serien redan när jag såg "Welcome to Hellmouth"(Första avsnittet)...serien är genial!!!

Buffy roxxar!!!!!!!!!!! :wub:

fast inte andra säsongen den suger dallrig åsnepung :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Buffy roxxar!!!!!!!!!!! :wub:

fast inte andra säsongen den suger dallrig åsnepung :wub:

Äntligen en vettig person!!! :wub: ...Du har sett Säsong 7 va?..bästa säsongen jag sett!!!

Säsong 2 var ingen höjdare precis...det enda jag gillade med den var...Spike, Angel som ond...ehh...i stort sett allt!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

förlåt.... självklart så har man ju olika smaker.... själv så gillar jag inte sånt där "tjafs"...gillar mest tecknat B) annars komedier eller action filmer / serier....

smaken är som

Buffy är ju inte precis det enda jag tittar på(Men det är rankat 1:a i min topplista)

2: Simpsons

3: Parlamentet

4: Våra värsta år, Sienfield, Alla älskar Raymond, Just shoot me, räkna med bråk, Hem till midgård, Full Frys, Kenan och Kel, Fresh prince i Bel Air, Tryck till, Boy Meets World, Smart Guy, Snacka om Nyheter...

5: South Park

Det är nog mycket mer på fyran(Kommer inte på fler just nu!!!)...Så slutsatsen är Komdiserier är överlägset!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...