Jump to content

spel problem


walen
 Share

Recommended Posts

jag har problem med spelen battlefield 1942 och max payne...

1. På battlefield 1942 så har spelat kraschat ca 4 ggr sammanlagt och datorn startas om automatiskt och sen när jag loggat in igen så kommer medellandet datorn har återställds efter ett allvarligt fel i dessa C:\WINDOWS\Minidump\Mini050303-05.dmp

C:\DOCUME~1\CARL-W~1\LOKALA~1\Temp\WER1.tmp.dir00\sysdata.xml fattar noll nån som har haft liknande problem..

2 max payne hoppar ut till windows när jag ska starta första banan ,,,,,, visst blir man glad.. :unsure::(

Tacksam för hjälp.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag har problem med spelen battlefield 1942 och max payne...

1. På battlefield 1942 så har spelat kraschat ca 4 ggr sammanlagt och datorn startas om automatiskt och sen när jag loggat in igen så kommer medellandet datorn har återställds efter ett allvarligt fel i dessa C:\WINDOWS\Minidump\Mini050303-05.dmp

C:\DOCUME~1\CARL-W~1\LOKALA~1\Temp\WER1.tmp.dir00\sysdata.xml fattar noll nån som har haft liknande problem..

2 max payne hoppar ut till windows när jag ska starta första banan ,,,,,, visst blir man glad.. :unsure::(

Tacksam för hjälp.. :(

bf: mitt e nästan lika dant...fast hos mig så hackar det som bara den...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mitt max payne fixade sig efter uppgradering och battlefield har jag avinstallerat men medellandet kommer likt förbannat upp varje gång jag loggar in...... mitt battlefield hackade också som f*n var tvungen att köra på 50% botar för att det inte skulle hacka ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...